K
kokemuksia
Vieras
Meillä poika pian 7 kk ja turvakaukalo rupeaa jäämään pieneksi, joten ollaan hankkimassa nyt sitten turvaistuinta. Olisin kysynyt kokemuksia ja suosituksia hyvistä turvaistuimista?
kiitos!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Mulla on kokemusta vain tästä yhdestä mutta BeSafe izi combi isofix. Muuta negatiivista en keksi kuin sen, että jalkojen väliin tuleva lukko on vähän turhan kookas.
Meillä tyttö on lyhyt ja oli ainoa istuin missä suojat tuli kohdalleen.
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:meillä on toisella ollu besafe izi kombi ja toisella maxi cosi mobi.maxi cosi on enempi mun mieleeni.mutta vie aika paljon tilaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:meillä on toisella ollu besafe izi kombi ja toisella maxi cosi mobi.maxi cosi on enempi mun mieleeni.mutta vie aika paljon tilaa.
vaikutti myös ihan hyvältä tuo maxi cosi, mutta meillä hankinta on edessä varmaan ensi viikolla niin tuossa käyttöikä oli 9kk ->, onkohan poika hieman pieni vielä tuohon? Milloin siirryitte noihin istuimiin? Minkälaisia eroja huomasit istuimissa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katmat:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja katmat:meillä on toisella ollu besafe izi kombi ja toisella maxi cosi mobi.maxi cosi on enempi mun mieleeni.mutta vie aika paljon tilaa.
vaikutti myös ihan hyvältä tuo maxi cosi, mutta meillä hankinta on edessä varmaan ensi viikolla niin tuossa käyttöikä oli 9kk ->, onkohan poika hieman pieni vielä tuohon? Milloin siirryitte noihin istuimiin? Minkälaisia eroja huomasit istuimissa?![]()
meidän tyttö on kyllä ollu maxi cosissa 7kk vanhasta asti.saahan sen sillee puoliksi makuulle,ainakin meillä.Mun mielestä se on just hyvä pienelle siks ku on sellanen kaukalomainen.Nyt tyttö on 2v ja mahtuu vielä mainiosti siihen.Ainakin vuoden saa vielä olla siinä.