turvakaukalo asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikea valita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikea valita

Vieras
Tällähetkellä on näköjään kaupan Gracon Autobaby ja Logico S kaukaloja. Onko niissä käytännössä mitään toisistaan poikkeavaa eroa, muuta kun että Autobaby on vähän vanhempi malli?

Ja sitten vielä onko kellään ollut käytössä BeBe Confort kaukaloa? kokemuksia?

Itsellä oli tuo Logico S ja systerin perheellä tuo autobaby. Logico S:n telakka helpompi kiinnittää ja saa jotenkin omasta mielestäni tukevammin kiinni. Itse kaukalo on silmämääräisesti tilavampi tuossa LogicoS:ssä ja vastasyntyneen pehmuste huomattavasti parempi ja tukevampi kuin autobabyssä. En oo varma, et muistanko ihan väärin, mutta on muistikuva siitä, että hiljattain oisin lukenut jostakin, että tämä uudempi ois saanut autoliiton testeissä (tai vastaavassa) paremmat arvosanat turvallisuudesta. Hintaeroa kuitenkin niin vähän, että ehdottomasti valitsisin Logico S:n. Vaikkapa edellisen vuoden väreillä jos saatavilla niin saa pari kymppiä halvemmalla kuin tämän vuoden värit.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
Mua kiinnostaa kans nää Gracon kaukalot. Jos on ostamassa käytettyä kaukaloa niin mistä erottaa onko kyseessä Autobaby vai Logico S.

Mene jonkin lastentarvikeliikkeen sivuille ja vertaa telakkaa. Niistä erot ainakin näkee ja myös kaukalosta. Selvemmin ehkees kuites tuosta telakasta.

Itse kävin katteleen noita vastasyntyneen pehmusteita ja uudemmissa autobaby-malleissa samanlainen kuin logicossa. Logico kuitenkin tilavampi. Tässä linkkiä lastentarvikkeen sivuille missä näkee ainakin hieman kuvaa logicon telakasta http://www.lastentarvike.fi/graco%5F2008/

Yhteistyössä