turvalaita jenkkisänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja laitaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

laitaa

Vieras
No niin, meillä mennään osa yöstä perhepedissä, ja lapsi on TODELLA pyörivää sorttia. Miten saisin tehtyä turvalaidan tuohon sänkyyn? Ja tyynykasat ja peitot ei riitä, lapsi mönkii niiden päälle ja putoaa sitten lopulta vielä korkeammalta, kun on tyynykasan päällä. Ei kuitenkaan putoa jatkuvasti,kerran putosi, muilla kerroilla olen siirtänyt takaisin omalle paikalleen, kun on mönkinyt jalkopäähän tai tyynykasan päälle..Mutta ei haluta uutta putoamista.

Eli miten teen suoran "seinän" tuohon sängyn reunaan. Onko joku joskus tuunannut vastaavaa? Tokihan noita saa ostettuakin, mutta käsistä kätevänä voivin tehdäkin itse.

Ja ei, sängyn vaikka siirtäisi seinän viereen, pitää silti vielä monta sivua turvata tuon pyörylän takia. Ja kyllä, lapsi saa edelleen nukkua vieressä, kun se nyt viimein edes nukkuu öitään. Ja pinnasänkyä on turha ehdottaa sängyn kylkeen, sellaista ei enää ole, lapsi nukkuu osan yöstä omassa jatkettavassa sängyssään.

Ja jos joku on ostanut noita turvalaitoja, niin mistä saa edullisesti? Jos nyt en onnistu askartelemaan..

Semmoisia patjan alle sujautettavia on jos siinä on rako sen päällypatjan ja runkopatjan välissä.

Yks vaihtoehto on myös irroittaa sängystä jalat jolloin se on matalampi ja laittaa varapatjoja/tyynyjä sinne lattialle että tippuu pehmeästi.

Tuommoista siis tarkoitan mutten nyt tiedä pysyiskö teidän sängyssä paikoillaab

http://pikkuleo.fi/store/kauppa/turvalaitteet-ja-suojat/baby-sleep-sangyn-turvalaita-135cm/

Kiitos, tuollaiset vois meillä toimiakin, enköhän mä sen kiinnityksen saa jotenki toimimaan..jos jollakin olisi vielä kokemusta kyseisistätai sen tyylisistä laidoista, niin mielelläni kuulisin.

Hopeatoffee?Pysykö hyvin paikollaan?oliko pelkän petarin alla? Mietityttää, kun nuo on yleensä jotain 30-40cm korkeita, niin jos laittaa jenkkisängyssä paksumman patjan alle, niin laitaa jää aika vähän varmaan?

Yhteistyössä