Tuskastuttava anoppi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kt

Vieras
Jotenkin tuntuu että kaikki on muuttunut sen jälkeen kun meille syntyi lapsi.. Puuttuu hirveästi meidän asioihin ja luulee aina olevansa oikeassa. Sille tuntuu olevan hirveän vaikeaa päästää pojistaan irti ja tuntuu ottavan koville kun kummallakin pojalla on nyt lapsia ja oma perhe toisessa kaupungissa eikä nääkään niin usein. On hirveän utelias luonteeltaan ja loukkaantuu todella helposti jos hälle ei jotain asioita kerrota. Mutta kunnioitusta toisten elämään ei paljonkaan löydy. Mikään ei pysy salassa muulta suvulta. Esim. meidän raskaudesta meni kertomaan suvulle vaikka kiellettiin siihen asti kun sanotaan että saa kertoa. Noh, seuraavasta ei tosiaan kerrota kuin vasta sitten kun itse huomaa mahani kasvaneen.

Päästää todella inhottavia kommentteja suustaan.. en tiedä onko tarkoituksena oikeasti loukata vai eikö tosiaan vaan ajattele yhtään mitä sanoo. Esimerkkinä sellainen kun tuossa marisevalla äänellä yksi päivä totesi että: "Pitäisiköhän tälle lapselle ostaa vähän värikkäämpiä vaatteita?"

Nyt kaiken huippuna tuossa yksi kaunis päivä avasi minun henkilökohtaisen pankin kirjeen!! Siis kuinka joku voi mennä avaamaan toisen suljettua henkilökohtaista kirjettä!!?? Eikä oikein tuntunut ymmärtävän kun siitä sanottiin sille..varmaan siitäkin otti nokkiinsa.. voiko joku olla noin tyhmä???

Häät tulossa ensi kesänä ja nyt jo pelottaa kuinka kaikki järjestely ja muu menee.. kuinka ihmeessä mun hermot kestää.. Pitää vaan ottaa linjaksi varmaan ettei ota kuuleviin korviinsakaan sen kommentteja.. Siitä jaksaa kokoajan toitottaa että kai me kutsutaan sitten kaikki miehen serkutkin perheineen kun muutkin suvussa niin on tehny. Toinen poika piti vaimonsa kanssa todella pienet häät niin oli siitä ottanut todenteolla nokkiinsa ja kehdannut olla häissä nirppanokkana kun ei hänen omaa sukuaan ollut paljoa kutsuttu. Noh, meille ei anopin pettymykseksi myöskään ole tulossa suuret häät että saa nähdä montako litraa herneitä sille mahtuu nenään..

Tuntuu, että välillä tekisi mieli räjähtää ihan päin namaa kunnolla mutta en toisaalta haluaisi välejä pilata kokonaan..

Tuntuu että hän kuvittelee elävänsä niin täydellistä elämää että on varaa tulla arvostelemaan toisten elämää ja tekemisiä. Huhhuh..pitkä ja kivinen tie edessä.. :(

kiitos kun sain purkaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
Toi oli kyllä TOSI törkeetä avata se sun kirjeesi pankista! EI voi tajuta, huhhu.

Samaa mieltä. Selittääkö edes ikä jotakin..

60v. on, että ei nyt vielä ihan mikään vanhuuden höperökään pitäisi olla.. en mä kyllä vaan voi ymmärtää.. tekikö sen uteliaisuuttaan vai ilkeyttään vai mitä ihmettä..??

Yhteistyössä