Tutista eroon tuttia leikkaamalla, kokemuksia!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli että pikku hiljaa aina pieni palanen pois tutista. Onko toiminut kellään? Meillä 1v1kk lapsi ja nyt yritän vierottaa jo tutista kun yöt menee tuttia nostellessa kun se milloin selän alla tai milloin missäkin.

Jotenkin se kerta laakista tuntuu liian pahalta, onko tuo tutin leikkaaminen toimiva systeemi? Vähän kyllä hirvittää miten päikkäreillä uni tulee kun tuttia ei ole... mutta jospa tottuu tuohon. Tuttia ei ole muuten syönyt kuin unille mennessä enää.

Joo esikoisella oli yötutti käytössä 1v lähtien ja pojan ollessa 1v8kk nappasin poikki. Kun illalla pyysi tutin unille menoa varten niin meinasi itku tulla, mutta sitten yhdessä mietittiin että miten siinä on niin käynyt. Totesin, että taitaa lintu olla nokkaissut palan irti. POikaa nauratti. Otti tutin käteensä kun meni unille ja toi sen aamulla tiskipöydälle ja siihen jäi.

Kakkonen luopui itse tutista 10kk ikäisenä kun minä vasta mietin että josko se heitettäis menemään.

Saas nähdä käykö kolmosen kanssa yhtä hienosti. Syö ainakin vähemmän sitä kuin kaksi edellistä.

Meillä molemmat lapset sai ihan järkyttävät itkukohtaukset kun tutti oli mennyt tuolla lailla rikki. Poika meni täysin tolaltaan, itki ja nyyhkytti vähintään semmoiset 5 tuntia kunnes sisko löysi ehjän tutin tilalle :snotty:

Toimii! Täällä testattu kans. Poika vaan ihmetteli, että tutti on rikki. Sinnikkäästi yritti imeä ja kun olin tarpeeks leikannu, heiti sen itse roskiin. Tosin pari yötä sitä itkettiin ja huudettiin, mutta ole vahva äläkä hermostu. Ei lapsi tutittomuuteen kuole.

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Saakohan samalla lailla naisen vieroitettua dildosta.. leikkais aina pienen palasen pois kunnes nainen kyllästyis kun se ei enää tunnu missään.. hmmm.

Naiset on sen verran FIKSUJA, että ne käy ja ostaa uuden -Entistä ehomman ja ISOMMAN! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Saakohan samalla lailla naisen vieroitettua dildosta.. leikkais aina pienen palasen pois kunnes nainen kyllästyis kun se ei enää tunnu missään.. hmmm.

Jep, ja miksi tyytyä dildon leikkaamiseen? Kyllä sitä kullistakin saa opittua pois :whistle:

Meillä leikattiin tutit, tosin vasta myöhemmässä vaiheessa, mutta se oli hyvä kikka ja tepsi. Leikattiin kyllä heti koko tuttiosa, koska lapset olivat isompia. Kuopus ei kaivannut tuttia enää edes ekana yönä. Annoin sille leikatut tutit viereen "muistoksi" :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuntuu niin pahalta ottaa tuo tärkeä tutti pois.. mutta kai tuo oppii niin kuin muutkin.
Se tuntuu pahalta, tiedän. Mä otin kerralla 1v4kk yötutin pois. Itki 30 min ekana iltana, 15 min seuraavana ja 5 min kolmantena. Sen jälkeen ei enää, eikä heräile kun tutti hukassa kun ei ole sitä tuttia. Kerran se kirpasee, mut rohkeutta vaan. Kyllä lapsi sen kestää.

Minä leikkasin kaikista tuteista puolet pois kerralla ja annoin tytölle kun pyysi tuttia (ikää jotain 1v3kk) ja tyttö katsoi tuttejaan ja alkoi itkeä sydäntä särkevästi krokotiilin kyyneliä.
Mutta, eipä auttanut; tutit oli rikki ja pari iltaa ja yötä oli vaikeaa mut sit unohtui koko kapistus ja yöunet parani huomattavasti.

Jos päätätte sen tehdä, niin pitäkää huoli, ettei ehjiä tutteja löydy mistään. Lapselle liian rankkaa luopua joka päivä yhdestä ehjästä tutista. Ja mun mielestä ei toinna mitään pikku palasia leikellä, kerralla vaan puolet pois ja sillä siisti.

Se on miljoona kertaa helpompaa mitä vanhemmat etukäteen kuvittelevat ja onnistuu ihan takuulla kun ei ole vaihtoehtoja ja uusia tutteja ei kaiveta kaapista tai haeta kaupasta.

Ota ihmeessä nyt se tutti pois, mitä pienempi lapsi sitä helpompaa koska se lapsi ei muista pienenä niin pitkään kuin isompana.

pakko kysyä et jos tuttia leikkaa, eikö lapsi silloin ime ilmaa ? eikös siitä pikkusen masu voi tulla kipeäksi? itsekkin miettinyt tota tutti asiaa.. tänää illalla en enää antanut yöunille ollenkaaan tuttia, 40min meni mutta nukahti ilman sen karmpeempia huutoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eli että pikku hiljaa aina pieni palanen pois tutista. Onko toiminut kellään? Meillä 1v1kk lapsi ja nyt yritän vierottaa jo tutista kun yöt menee tuttia nostellessa kun se milloin selän alla tai milloin missäkin.

Jotenkin se kerta laakista tuntuu liian pahalta, onko tuo tutin leikkaaminen toimiva systeemi? Vähän kyllä hirvittää miten päikkäreillä uni tulee kun tuttia ei ole... mutta jospa tottuu tuohon. Tuttia ei ole muuten syönyt kuin unille mennessä enää.

Noin meillä on tehty ja lapsi kantoi roskiin kun rikki. Toki olimme etukäteen puhuneet että kun hajoaa niin roskiin, hyvin onnistui.

Uusimmat

Yhteistyössä