Tutista vieroittaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti usealle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti usealle

Vieras
meillä tuo lapsi täyttää viikon päästä 2v ja nyt olis tutista luopumisen aika monestakin syystä(tutti ei ole ollu käytössä enää kuin nukahtamisvaiheessa ja sit kun nukkuu otan pois suusta)...
Montako iltaa teillä lapset jaksanu kysellä tutin perään?meillä tuo neiti ei vielä puhu,mutta kyllä aika hanakkaan tänä iltanakin tuttiaan etsi.Tää siis nyt toinen päivä ilman ja ei nukahtanu päiväunillekaan ollenkaan.yleensä jos ei päikkäreitä nuku niin käy yöunille jo kuuden jälkeen,mutta nyt äsken vasta hiljeni tuonne marmatuksineen;).

saman ikäiseltä otin saman kuuloisessa tilanteessa. Itse vei roskiin, kun olin leikannut yöllä se pään pois. Ei itkenyt kertaakaan, ekana iltana kysyi tuttia ja muisteltiin sitten, että se on roskissa. Sen perään ei ole kaivannut.

lopetti pieni ihan itse tutin käytön 1v2kk,ihan kiva muuten,mutta nukkumaanmeno oli vaikeeta ,n.4kk mentiin aina itkien nukkumaan... Tuttia e i kyllä kysellyt,osasi kyllä tutti-sanan.

[QUOTE="just";22492086]saman ikäiseltä otin saman kuuloisessa tilanteessa. Itse vei roskiin, kun olin leikannut yöllä se pään pois. Ei itkenyt kertaakaan, ekana iltana kysyi tuttia ja muisteltiin sitten, että se on roskissa. Sen perään ei ole kaivannut.[/QUOTE]

tuolla oli yhteensä 7 tuttia vielä joku aika sitten,mutta vähitellen leikkelin niihin pienen loven ja sen tyttö sit aina kiikutti ite roskiin.Sit jäi enää se yks ja se eilen illalla oli kadoksissa niin oli pakko aloittaa tää vieroitus --ite kun oon "mukavuudenhaluisena" vaan siirtäny ja siirtäny vieroitusta.Järkisyyt vaan pakottaa luopumaan tutista nyt(tyttö pitäis kohta siirtää pinniksestä isojen sänkyyn niin samaan aikaan ei voi vieroittaa...pikkuveli on nyt 8kk ja uusi sisarus tulossa niin en halua että kolmella ois tutti käytössä jne...)

Mä kanssa kuulisin tähän vastauksia. Meillä neiti täyttää helmikuussa 2 v ja kauhulla odotan sitä tutista vieroittamista. Meillä neiti ei osaa nukahtaa ilman tuttia ja en saa tuttia edes pois suusta lapsen nukahdettua, kun imee sitä niin kovasti.

En ymmärrä miten annatte sen tutin olla kaksivuotiaaksi asti edes suussa. Meillä päin aletaan jo 1v neuvolaa ennen hokea, miten ois nyt päästävä tutista ja tuttipullosta eroon. Huhuh kyllä.

Oman pojan vierotin 7kk vanhana tutista kun tilanne kärjistyi siihen, että nousin 15 kertaa yössä nostamaan tuttia suuhun. Kaksi yötä itki ja sen jälkeen on nukkunut yönsä läpi.

Yhteistyössä