Tutkimus - Lomailevilla naisilla hurja määrä yhden yön suhteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lOve"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lOve"

Vieras
Tutkimus: Lomailevilla naisilla hurja määrä yhden yön suhteita - The Voice

"Tuoreen brittitutkimuksen mukaan on todennäköisempää, että naiset harrastavat yhden illan juttuja ulkomaanmatkoilla kuin kotona ollessaan.

MissTravel.com -matkailusivuston järjestämässä tutkimuksessa kysyttiin 30 000 brittinaiselta heidän seksielämistään kesälomamatkojen aikana. Peräti 40 prosenttia alle 30-vuotiaista naisista oli harrastanut yhden illan juttuja ulkomailla ollessaan. Kymmenen prosenttia näistä naisista kertoi heillä olleen jopa viisi kumppania tai enemmän viikon matkan aikana.

Kyselyssä paljastui, että on todennäköisempää, että kaikenikäiset naiset harrastavat huoletonta seksiä puolituntemattomien kanssa lomillaan kuin kotona ollessaan.

- On selvää, että naiset vapautuvat lomilla estoistaan. Matkustelu on loistava libidon nostattaja. Matkalla arkirutiini katoaa ja tekee kaikista, niin miehistä kuin naisista, alttiimpia seikkailuille, nettisivun toimitusjohtaja Brandon Wade kommentoi Daily Mailille.

Kesämatkoilla kaikki haluavat irroitella ja rikkoa kaavoja - miksei, kunhan muistaa perusasiat, kuten ehkäisyn ja yleisen turvallisuuden."

Veikkaan että oikea luku 16-50-vuotiaiden lomasuhteista on lähempänä 80-90%:a, jos otetaan huomioon matkat joissa ollaan yksin tai tyttöporukassa, ja siis ilman mahdollista miesystävää. Oli kyseessä sitten sinkut tai varatut naiset.

Miehilläkin prosenttiosuus olisi varmasti sama, mutta miehillä on aina huonompi saanti kuin naisella, sillä jokaisessa etelän lomakohteessa on pilvin pimein turistinaisia naurattavia miehiä, varsinkin naisporukoiden suosimissa kohteissa. Kaikille naisille löytyy ottajia, koska vähemmän kauniit ovat aina auliimpia ehdotuksille. Miehille löytyy kyllä maksullista seuraa, mutta ilmaisseura on varattu komeimmille ja supliikeimmille.
Käytännössä siis jokainen tyttöjen kesken etelänlomaa viettävä nai paikallisten miesten kanssa, suuri osa todellakin jopa useiden kanssa viikon-parin matkalla.
Todennäköisyys sille että etelänmatkalla on pesää jaettu, on huomattavasti suurempi kuin se että ollaan pysytty uskollisena kumppanille. Tosin eikö sekin jo jotain kerro että lomalle halutaan ilman kumppania?

Ei pidä paikkaansa minun kohdallani. Tosin en muutenkaan matkusta noissa turistirysissä, joissa on ranta, baarikatu ja pari muuta katua. Matkustan mieluummin isommissa kaupungeissa. Nuo turistipaikat ovat tylsiä.

Ei pidä paikkaansa mun kohalla. En voi etes sietää ajatusta siitä, että touhuisin yhtään mitää ulkomaalaisten kanssa. Toisekseen, mun tarvii tuntea ihminen todella, todella hyvin ja siinä pitää olla se jokin, se toisesta aito välittäminen jne. ennenkuin etes pystyn menemään niin pitkälle. Harkitsen yleensä tarkkaan ennekuin teen kenenkään kanssa mitään. Tosin yks muutman viikonlopun juttu oli joskus, aikoja sitten ja se oli ennen mun nykystä miestä. Noitten viikonloppujen jälkeen, kun näin tän tyypin viimesen kerran, niin heräsin aamulla tosi aikasin, hirveessä krapulassa, aloin siivota (teen tollasta tasan sillon krapula aamusin, kun ahistaa), tää tyyppi nukku sillon, siivoomisen jälkeen istuin kettiön pöydän ääressä ja olin helvetin ahdistunu. Yht'äkkiä purskahin itkuun, samassa tää tyyppi heräs, konkkas keittiöön ja alko kyselee mikä mulla on. Sanoin vaan että, ei mikään. Voitko pukee päälles ja lähtee? Tää tyyppi tuijotti mua suu auki ja sano hetken päästä jaa, tähän aikaan aamusta? Vastasin vaan, että ota vaattees ja lähe. Ton jälkeen näin tasan kerran ton tyypin ja huusi mulle pää punasena että, ehti ihastua muhun niitten muutaman viikonlopun aikana. Oli vähän myöhästä sillon, asuin mun nykysen mieheni kanssa sillon jo yhessä. En ton episodin jälkeen ole nähny ja enkä tosiaan välitä nähäkkään. Hävettää toi homma vieläkin.

On aivan selvää jos mies tai nainen haluaa lähteä yksin tai kavereiden kanssa etelänlomalle ilman kumppaniaan että siellä harrastetaan kuumaa seksiä. Tämä ei voi olla epäselvää kenellekään. Itse ystävättärieni kanssa matkustellessa vain harvalta tapaukselta on jäänyt saamatta heila hankkimatta, yleensä rantapojat ovat se matkan tarkoitus ja päämäärä. Ja näistähän ei ukoille kerrota;)

[QUOTE="lOve";26540299] Tosin eikö sekin jo jotain kerro että lomalle halutaan ilman kumppania?[/QUOTE]

Ei. Jotkut pariskunnat vaan tekevät juttuja myös yksin tai kavereiden kanssa. Voi esim. olla, että toinen ei edes halua matkustaa tai haluaa matkustaa eri paikkoihin tai tehdä lomalla erilaisia asioita. Pitäisikö sen toisen sitten vain homehtua kotona kun ei yksin saa mitään tehdä?

On aivan selvää jos mies tai nainen haluaa lähteä yksin tai kavereiden kanssa etelänlomalle ilman kumppaniaan että siellä harrastetaan kuumaa seksiä. Tämä ei voi olla epäselvää kenellekään. Itse ystävättärieni kanssa matkustellessa vain harvalta tapaukselta on jäänyt saamatta heila hankkimatta, yleensä rantapojat ovat se matkan tarkoitus ja päämäärä. Ja näistähän ei ukoille kerrota;)

Ehkä se sun piireissä menee noin. Mä en tiedä itse yhtään tapausta.

[QUOTE="vieras";26542125]Englannissa on. Siis ihan oikeesti.[/QUOTE]

No juu, tietylla kansanosalla ehka.

Yleisesti ottaen kannattaa valttaa lomakohteita, joihin paasee Britanniasta halpalennoilla.

[QUOTE="northern soul";26542129]No juu, tietylla kansanosalla ehka.

Yleisesti ottaen kannattaa valttaa lomakohteita, joihin paasee Britanniasta halpalennoilla.[/QUOTE]

Ei suomenkielessä edes ole mitään vacation sanaa. Suomessa ihan vaan ollaan lomalla, ei go on vacation or holiday. Ja kyllä ihmiset aina kysyy mihis menet lomalla ja ihmettelee jos ei minnekään mene.

[QUOTE="northern soul";26542140]Ehka mun brittipiirit on sitten erilaiset, mutta kotiympyroissa pysyminen on ihan normaalia.[/QUOTE]

Ilmeisesti, mun brittipiireissä kaikki matkustaa lomilla.

Enpä tota allekirjoita lainkaan. Olen lomilla ollut kymmenet kerrat ja ikinä tullut mieleen pettää silloista miestäni ja edes tunne ketään joka näin olisi toiminut eli puhu vaan omasta puolestasi. Tää taisi olla provo muutenkin.

:Oeipä ole kyllä tullut mieleenikään että sen takia olisin lomalle lähdössä jos lähtisin.... ilmeisesti olen sitten tyytyväinen seksielämääni ja mieheeni kun en halaja ulkomaille lomailemaan seksin toivossa:whistle:

Yhteistyössä