Tutkimus: Seksistinen nainen lankeaa pelimiehen ansaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kansasin yliopiston tutkijoiden lähtökohtana oli Yhdysvalloissa viime vuosina ilmiömäisen suosion saanut ja mediassa laajasti esillä ollut pikaviettelystrategia. Tutkijoiden mukaan strategialle on tyypillistä kilpailu muiden miesten kanssa, naisen eristäminen kahdenkeskiseen tilanteeseen ja halventava suhtautuminen naiseen.

Tutkijat halusivat tietää, minkälaisia aggressiivista iskutekniikkaa käyttävät miehet ovat ja minkälaisiin naisiin tämä strategia tehoaa.

"Naiset, jotka suhtautuvat negatiivisesti omaan sukupuoleensa, haluavat dominoivasti käyttäytyviä miehiä, koska se sopii heidän omaan seksistiseen ideologiaansa"...

Tutkimus: Seksistinen nainen lankeaa pelimiehen ansaan - HS.fi - Ulkomaat

:O

No ei, ei ja ei!
En mä suhtaudu sekstisisesti enkä mä koe muita naisia uhakseni mitenkään. :O
Ja silti mä oon pelimiesmagneetti.
Ei tää tutkimus nyt kyllä oikein hyvältä vaikuta, tai ehkä mä oon se pakollinen poikkeus siinä otannassa.

(Ja joo, nyt mä meen ottaa kuvani pois. Terkut tutuille murusille ;) )

Itse en ole koskaan törmännyt tällaisiin naisiin ystäväpiirissäni, mutta tällä palstalla heitä tuntuu olevan pilvin pimein...

"Naiset, jotka suhtautuvat negatiivisesti omaan sukupuoleensa, haluavat dominoivasti käyttäytyviä miehiä, koska se sopii heidän omaan seksistiseen ideologiaansa"...

En tiedä, onko kysymys ansaan lankeamisesta, jos kumpikin saa toiselta mitä haluaa. Muuten tunnistan kyllä molemmat ihmistyypit ja olen sitä mieltä, että sadomasokistisia taipumuksiaan on parempi toteuttaa makuuhuoneessa kuin sublimoida niitä vaikka työelämässä.

Naiset lankeaa tunteisiin vetoavaan mieheen. Vähän surkuttelet ravintolassa omaa huonoa avioliittoa, ja kerrot miten se paha-akka pettää ja että haluat eron.
kerrot että olisi ihana tavata jonka kanssa voisi jutella, ja että ymmärtäisi asian. Ja jos nainen vaikuttaa edes hieman kiinnostuneelta, niin alat varovaisesti kehumaan sitä että hän osaa kuunnella vaikka toinen valittaa omaa huonoa oloaan. Ja jossain vaiheessa kehut ulkonäköä, ja sitä miten ihana hän on kun jaksaa tälläistä tunteikasta miestä kuunnella...

Raakaa, mutta tuo opetettiin jo armeissa. tuolla keinolla sinkutkin iskee pikapanoja ravintoloista yms...

Itse en tuohon lähtisi tavatessani naisen. Jos ei miehuus riitä, niin se ei sitten riitä :)
jos pitää itelleen seuraa hakea itsesäälin kautta, niin voi voi :D
Täällä foorumilla voi valittaa kun vituttaa, mutta se jääkin sitten tänne...

Piti lisätä..
Että tunnen naimisissa olevia miehiä, joilla menee mahtavasti vaimonsa kanssa, mutta käyttävät työmatkoillaan tuota selittelyä iskeäkseen naisia..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Naiset lankeaa tunteisiin vetoavaan mieheen. Vähän surkuttelet ravintolassa omaa huonoa avioliittoa, ja kerrot miten se paha-akka pettää ja että haluat eron.
kerrot että olisi ihana tavata jonka kanssa voisi jutella, ja että ymmärtäisi asian. Ja jos nainen vaikuttaa edes hieman kiinnostuneelta, niin alat varovaisesti kehumaan sitä että hän osaa kuunnella vaikka toinen valittaa omaa huonoa oloaan. Ja jossain vaiheessa kehut ulkonäköä, ja sitä miten ihana hän on kun jaksaa tälläistä tunteikasta miestä kuunnella...

Raakaa, mutta tuo opetettiin jo armeissa. tuolla keinolla sinkutkin iskee pikapanoja ravintoloista yms...

Itse en tuohon lähtisi tavatessani naisen. Jos ei miehuus riitä, niin se ei sitten riitä :)
Olen luullut, että säälipillu on vaan urbaanilegenda.

[QUOTE="vieras";24499975]Olen luullut, että säälipillu on vaan urbaanilegenda.[/QUOTE]

Miten luulet että työpaikkaromanssit saa alkuunsa. Yleensä kun tulee se kiinnijäämisen hetki, niin naiselle tulee yllätyksenä ettei se mies olekkaan eroamassa vaimostaan ;)

Miten luulet että työpaikkaromanssit saa alkuunsa. Yleensä kun tulee se kiinnijäämisen hetki, niin naiselle tulee yllätyksenä ettei se mies olekkaan eroamassa vaimostaan ;)

Millaisella elämänkokemuksella oleva nainen uskoo täysillä "eroamassa" olevan miehen juttuja? "Vaimoni ei ymmärrä minua" on jo ajat sitten naurettu vitsi ainakin omassa ystäväpiirissäni... lisäksi oma lukunsa nämä "myyntitykki huikkaset"

Piti lisätä..
Että tunnen naimisissa olevia miehiä, joilla menee mahtavasti vaimonsa kanssa, mutta käyttävät työmatkoillaan tuota selittelyä iskeäkseen naisia..
Osa 2

Jos näissä keskusteluissa tulee ilmi että naisella on parhaillaan huono suhde meneillään.
Niin aletaan häneltä kysymään hänen tilannettaan,ja ollaan hyvinkin ymmärtäväisiä ja verrataan omaan suhteeseen mukamas sivulauseessa, siihen enempää keskittymällä.

Annetaan tukea ja ymmärrystä, ja annetaan kuva että välität ja kuuntelet hänen huoliaan.
Se että nainen on oikeasti huonossa parisuhteessa, niin varmasti kaipaa ihmistä joka osaa kuunnella ja ymmärtää häntä. Ja jos on "samassa tilanteessa itsekkin" niin on selvää että mies ymmärtää ja osaa olla tukena...
Joten jatko on kiinni ihmisen luonteesa : /

Se että nainen on oikeasti huonossa parisuhteessa, niin varmasti kaipaa ihmistä joka osaa kuunnella ja ymmärtää häntä. Ja jos on "samassa tilanteessa itsekkin" niin on selvää että mies ymmärtää ja osaa olla tukena... /

Niin, itseään säälivään naiseen vetoaa sääliä herättävä mies. Ja aggressiiviseen naiseen vetoaa aggressiivinen, alistava mies. Yhden illan jutuissa se on vielä varmaan ihan söpöä. Pitemmissä suhteissa se on katastrofi.

[QUOTE="vieras";24500059]Millaisella elämänkokemuksella oleva nainen uskoo täysillä "eroamassa" olevan miehen juttuja? "Vaimoni ei ymmärrä minua" on jo ajat sitten naurettu vitsi ainakin omassa ystäväpiirissäni... lisäksi oma lukunsa nämä "myyntitykki huikkaset"[/QUOTE]

Olis mielenkiintoista kuulla, moniko nainen tuollaiseen on oikeasti mennyt lankaan!!
Se että tunnepuolella aletaan leikkimään, niin ei uhri voi mitään..

Uusimmat

Yhteistyössä