K
kiitos kun sain avautua
Vieras
tää tuttava on minun vanha koulukaveri. okei, ihana uutinenhan vauvan tulo on, tottakai, mutta minä kauhistuin kun tiedän että tää koulukaverini on niin lapsellinen, epäilin joskus jopa että vähän vajaa
sitten hän tuli käymään meillä ja toivoin että hän olisi muuttunut, mutta ei....
alko vaan säälittää miten se pärjää lapsen kans kun on itsekin vielä niin lapsi! menetin ihan yöunet tämän takia...
eikä sen mieskään ollu sitten aah
kuin 5 vuotiaan tasolla. en saanu sen miehen puheesta mitään selvää, se puhu paljon mutta sillä oli kaikki s ja r viat että siitä ei saanu kyllä selvää...
sitte tää mun koulukaveri, se puhuu ja puhuu ihan outoja enkä kyllä saanu senkään puheesta selvää, sen vain että jotain se puhu alkosta,tekee mieli juoda, aah, ja seki minä poltin koko raskauden ja ei tälle vaaville vaan mitään tullu, en kestä!!! no toivottavasti joku kattoo niiden perään että se vauva pysyy hengissä..
alko vaan säälittää miten se pärjää lapsen kans kun on itsekin vielä niin lapsi! menetin ihan yöunet tämän takia...
eikä sen mieskään ollu sitten aah
sitte tää mun koulukaveri, se puhuu ja puhuu ihan outoja enkä kyllä saanu senkään puheesta selvää, sen vain että jotain se puhu alkosta,tekee mieli juoda, aah, ja seki minä poltin koko raskauden ja ei tälle vaaville vaan mitään tullu, en kestä!!! no toivottavasti joku kattoo niiden perään että se vauva pysyy hengissä..