Tuttu mies pettää ja häät tulossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmettelen

Vieras
olen jo pitkään ihmetellyt tätä. Pariskunta ei ole niin läheinen mulle että voisin asiaan sekaantua. Tiedän että miehellä on ollut ainakin puoli vuotta kestänyt suhde toiseen naiseen ja nyt ovat kuitenkin menossa naimisiin avopuolisonsa kanssa.

Ei voi olla parisuhde kovin hyvällä tolalla kun toisella on tarve pettää, ja silti pian juhlitaan iloisena häitä. :/

jaa kenenkäs sitten pitäisi kertoa asiasta avovaimolle,jos ei sinun? kyllä kai sen joka tietää on velvollisuus kertoa. tai ainakin laitat sanaa kiertämään niin että menee avopuolison korviin. ihme touhua kun aina petetään ja joku kun kuulee niin ei kuitenkaan kerro eteenpäin. huh huh sanon minä. pitäs kyl kertoa jos on VARMA asiasta!!

En ymmärrä miten nainen ei tiedä kun niin moni muukin tietää tai on nähnyt.

Tai ehkä tietää mutta haluaa pitää miehestä kiinni kun lapsiakin on. Kamalaa silti, oli miten oli.

jos ei se nainen tiedä mitään?? Anna sille vihje petturin touhuista, vaikka nimettömänä jollet muuten uskalla lähestyä! Jos olisin tuo tuleva (?) morsian, haluaisin tietää tollasesta ja mieluummin ennen häitä..

Niin se vaan ikävästi menee että usein ei uskota, jos ei oo läheinen ystävä vaan syy onkin tän joka kertoo. Älä kerro, todetkoon itse jos tajuaa, jos ei, niin antaa olla. Itse oon kertonut pari kertaa, ja toisella kertaa ystävä laittoi välit poikki, toisella en tuntenut tätä naista, mutta hirveän huudon sain, ja hänen mies ei kuulemma petä. Että näin.

Jos on jo lapsia, niin anna olla. Todennäköisesti tietää jo ja kertominen vaan pilaisi tunnelmaa. Jos ei vielä olisi lapsia, niin sitten olisi täysin eri asia. Pystyisi hankkimaan lapsilleen kunnollisen isän.

No tiedän sen verran että mies on jäänyt kiinni pettämisestä vuosia sitten, joten ei varmaan nytkään tulisi eroa. Paha mieli vaan juuri ennen häitä, jos tulisi ilmi. :/

Yhteistyössä