Tuttu mies pettää ja häät tulossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuttu pettää? Todellakin narauttaisin. Ihan solidaariudesta naista kohtaan.

Jos heillä avoin suhde tai nainen "tietää" mutta antaa anteeksi niin kestää kyllä kuulla asiasta muiltakin tahoilta.

Suomessa on tällaista ihme hyshys meininkiä. Ajatelkaapa jos tämä nainen ei tiedä, ei aavista, vaan luulee menevänsä naimisiin ihanan miehen kanssa joka on luotettava isä joskus lapsille. Miksi hänen pitäisi joutua pilaamaan elämänsä ja vielä mahdollisten lastenkin?

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Ehkä heillä on "avoin suhde". Mistä tiedät, että tuo miehen hyppiminen ei olisi sille tulevalle vaimolle ok?

Jos on avoin suhde niin ei nainen ainakaan loukkaannu asiasta. Vai eikö avoimuus tarkoita juuri sitä että sallitaan muitakin toiselle?

Alkuperäinen kirjoittaja nin:
Halveksin sinua sydämeni pohjasta. Toivottavasti joskus saat mitä tilaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Juu:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
Miks naisten pitää sekaantua varattuihin miehiin? :o Ei voi käsittää!?!?

No miksipä ei..itselläkin suhde sellaiseen eikä mitään valittamista..

Ihan vapaasti vaan halveksi, minä sen sijaan nautin jokaisesta hetkestä ja niin tekee tämä varattu mieskin..

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Ehkä heillä on "avoin suhde". Mistä tiedät, että tuo miehen hyppiminen ei olisi sille tulevalle vaimolle ok?

Jos on avoin suhde niin ei nainen ainakaan loukkaannu asiasta. Vai eikö avoimuus tarkoita juuri sitä että sallitaan muitakin toiselle?

Heillä on ehkä keskenään avoin suhde. Se ei tarkoita sitä, että siitä kerrotaan muille tai kaivataan muiden puuttumista ja kyselyjä asiaan.

Heillä on ehkä keskenään avoin suhde. Se ei tarkoita sitä, että siitä kerrotaan muille tai kaivataan muiden puuttumista ja kyselyjä asiaan.

Tai sitten asia ei merkkaa mitään jos se tulee päivänvaloon.

Joka tapauksessa se tavanomaisempi tie on että heillä ei ole avointa suhdetta ja nainen ei pitäisi miehen puuhistä jos tietäisi.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ihan vapaasti vaan halveksi, minä sen sijaan nautin jokaisesta hetkestä ja niin tekee tämä varattu mieskin..

Epäilen että nautit.

No ihan vapaaehtoisesti tässä suhteessa kyllä ollaan..

Varmasti oletkin. Mutta niinhän minäkin vapaaehtoisesti juon liikaa alkoholia välillä tai harhaudun syömään possumunkkeja yhden jos kahdenkin. Negatiiviset seuraamukset tulevat kyllä ajallaan, myös sinulle. Mutta nauti toki nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja juupa juu:

Epäilen että nautit.

Varmasti oletkin. Mutta niinhän minäkin vapaaehtoisesti juon liikaa alkoholia välillä tai harhaudun syömään possumunkkeja yhden jos kahdenkin. Negatiiviset seuraamukset tulevat kyllä ajallaan, myös sinulle. Mutta nauti toki nyt.

Mitäpä sitä ennakkoon tulevia murehtimaan.. Jos tarkoittamasi negatiivinen seuraamus on että ukko saa tietää, niin eipä vois vähempää kiinnostaa..Ehkä sitten ymmärtäis lähteä. . Tää toinen mies sensijaan on itse vastuussa tekemisistään, mut eipä hälläkään omantunnontuskia tunnu olevan..

Mitäpä sitä ennakkoon tulevia murehtimaan.. Jos tarkoittamasi negatiivinen seuraamus on että ukko saa tietää, niin eipä vois vähempää kiinnostaa..Ehkä sitten ymmärtäis lähteä. . Tää toinen mies sensijaan on itse vastuussa tekemisistään, mut eipä hälläkään omantunnontuskia tunnu olevan..

Niin, juuri tuollaisen hällä väli-asenteen omaavan voisin kuvitellakin toimivan mielellään "toisena naisena".

Miksi et itse lähde suhteestasi? Miksi pitää yllä jotain ihme suhdekuviota jos ei tippaakaan kiinnosta muu kuin oma nautinto?

Mua hävettäis olla toinen nainen. Nainen, jota pannaan jossain piilossa salaa ja tavataan jossain piilossa salaa. Eikä kelpais ykkösnaiseksi, jos valita pitäis. En ikinä suostuisi kakkoseksi, kyllä sen verran pitää itsekunnioitusta olla.

Epäilen että nautit.

Miksi roikkua parisuhteessa, jossa toisen tunteet eivät vähääkään liikuta? Eikö rohkeus riitä lähtemiseen?

Alkuperäinen kirjoittaja itsekunnioitus hukassa?:

Niin, juuri tuollaisen hällä väli-asenteen omaavan voisin kuvitellakin toimivan mielellään "toisena naisena".

Miksi et itse lähde suhteestasi? Miksi pitää yllä jotain ihme suhdekuviota jos ei tippaakaan kiinnosta muu kuin oma nautinto?

Minulle riittää tämä "toisena naisena" oleminen..en tästä salarakkaasta uutta miestä itselleni havittele, se on ollut selvää alusta asti..
En lähde omasta kodistani mihinkään, se on mies joka tästä lähtee..sitten kun viimein ymmärtää lähteä..

Tutuissa oli tällainen tapaus vuosia sitten, kukaan ei sanonu mitään ja pari meni naimisiin. Paljon ennen häitä mies oli tunnustanut tekonsa, nainen antoi anteeksi, pari meni naimisiin mutta mies silti jatkoi pelleilyään. Häiden jälkeen nainen sai jotain kautta selville että mies jatkaa noita leikkejään ja pari oli varmaan vajaan vuoden naimisissa ennen kuin ero tuli.

Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä itsestään:
Mua hävettäis olla toinen nainen. Nainen, jota pannaan jossain piilossa salaa ja tavataan jossain piilossa salaa. Eikä kelpais ykkösnaiseksi, jos valita pitäis. En ikinä suostuisi kakkoseksi, kyllä sen verran pitää itsekunnioitusta olla.

Mua ei kyllä hävetä yhtään.. Seksikin on paljon parempaa, kun pannaan piilossa salaa.. Ei tässä mitään uusperheitä olla aikeissa rakentaa..pelkkä ihana suhde vain..

Alkuperäinen kirjoittaja no huh:
Tuttu pettää? Todellakin narauttaisin. Ihan solidaariudesta naista kohtaan.

Jos heillä avoin suhde tai nainen "tietää" mutta antaa anteeksi niin kestää kyllä kuulla asiasta muiltakin tahoilta.

Suomessa on tällaista ihme hyshys meininkiä. Ajatelkaapa jos tämä nainen ei tiedä, ei aavista, vaan luulee menevänsä naimisiin ihanan miehen kanssa joka on luotettava isä joskus lapsille. Miksi hänen pitäisi joutua pilaamaan elämänsä ja vielä mahdollisten lastenkin?

Et voi tietää, pettääkö nainen myös. Silloin jos mies narautetaan, ero menee miehen syyksi ja nainen pääsee kuin koira veräjästä. Ja kyllä - niin tapahtuu. Eräs nainen kävi luonani nussimassa sekä ennen häitä, että niiden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Epäilen että nautit.

Miksi roikkua parisuhteessa, jossa toisen tunteet eivät vähääkään liikuta? Eikö rohkeus riitä lähtemiseen?

Ukko ei suostu eroamaan..ja toisaalta tarvin lapsillekin vielä parisen vuotta hoitajaa, kun olen vuorotyössä, joten käytännön syistä jatketaan..

Mua ei kyllä hävetä yhtään.. Seksikin on paljon parempaa, kun pannaan piilossa salaa.. Ei tässä mitään uusperheitä olla aikeissa rakentaa..pelkkä ihana suhde vain..

Nih, jos ei paremmasta "sallitusta" seksistä ole tietoa..... ;)

Nih, jos ei paremmasta "sallitusta" seksistä ole tietoa..... ;)

Ylpeä minäkin olen itsestäni..ihana suhde ihanan varatun miehen kanssa..ja
enpä kyllä tiedä voiko sen parempaa seksiä olla.. ei se ole paikasta kiinni..tämä mies ainakin tietää miten naista käsitellään..

Alkuperäinen kirjoittaja H:
Miks naisten pitää sekaantua varattuihin miehiin? :o Ei voi käsittää!?!?

Anteeksi vain, mutta sitä toista naista on ihan turha syyttää. Jos oma mies on niin kusipää että pettää, eiköhän se olisi tehnyt sen jonkun muunkin naisen kanssa. Ja oho, tuliko mieleen, että monet toiset naiset eivät edes tiedä olevansa toisia naisia?

No enpä tiedä mitä sun pitäis tehdä, mutta kerron mitä minä tein.

Olin kutsuttuna erään pariskunnan häihin avecina, en ite tuntenu paria kun näöltä. Sain tietää polttareiden jälkeen, n. 2 kk ennen häitä, että sulhanen oli pettäny polttareissaan. Tämän tiesi kaikki polttarivieraat + niiden naiset (yht. ehkä 30 ihmistä), ja tästä puhuttiin muun muassa häissä. Häissä kiersi molempien polttarikansiot, joista sitten supistiin pöydissä ("tossa on se muija jonka kaa se sit lähti hyttiin").

Olin itse ihan solmussa ja mietin mitä pitäisi tehdä. En tiennyt morsiamen sähköpostia, numeroa, mitään. Hän ei tuntenut minua. Muiden mielipide oli, että turha kertoa, kun ei tämä ole edes eka kerta.

Noin 2 vuotta häistä pari sai lapsen. Tästä noin vuoden kuluttua heille tuli ero, kun morsian sai tietää pettämisistä. Joita oli siis jatkunut. En tiedä tietääkö polttaritapauksesta.

Jos olisin kertonut, ehkä morsian vihaisi minua, mutta ehkä häitä ja sitä kautta eroa ei olis tullut, ois säästyny paljolta tuskalta. Toisaalta lastakaan olisi, ja tokihan jokainen äiti sanoo ettei mistään hinnasta vaihtaisi pois. Joten en tiedä onko morsian tyytyväinen siihen ettei kukaan häissä puhunut mitään. En usko siihen mutta voi olla...

Yhteistyössä