tuttuni mies käy vieraissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Satuin näkemään tuttavani miehen tosi läheisessä kanssakäymisessä vieraan naisen kanssa ja aloin v****ilemaan hänelle aiheesta. Hän selitti nolona minulle ettei hänen parisuhteessaan ole seksiä je että muka tästä käytännöstä on vaimon kanssa sovittu. Pyysi vielä etten puuttuisi asiaan koska ovat kuulemma sopineet ettei näitä asioita käsitellä kotona. Mitähän tekisi, kerronko hänen vaimolleen vai enkö.

Minä kertoisin.
Olen tullut itse petetyksi todella törkeällä tavalla useaan otteeseen.
Eniten harmittaa että epäilin pettämistä pitkään mutta mies kerta toisensa jälkeen kiisti kaiken, vaikka se oli ihan selvää.
Lopulta mies sitten tunnusti vuosien valehtelun ja epäluulossa elämisen jälkeen.

Mun mielipide: jos kyseessä tuutava, anna olla. Jos kyseessä hyvä ystäväsi, kerro.

Jos ystäväni pimittäisi multa moisen tiedon, olisi entinen ystävä. Mutta toki meitä on moneksi. Ja saattaahan olla, että mies puhui totta. Ehkä voisit vihjailla asiasta, jos siis kyseessä ystävä eikä tuttava.

KERRO! Itse olen ollut nyt jo melkein vuoden varatun miehen kanssa ja toivon edelleen, että joku vaimon tuttu näkisi meidät ja kertoisi sille vaimolle.

Mikset itse kerro?
Minä kerroin. Ja paljastui että minulle oli valehdeltu.

Ap. Kukaan joka ei ole sellaisen draaman keskellä ollut, ei voi tietää miltä tuntuu.
Kertoisin.
Mies varmasti valehtelee, sinulle, vaimolleen JA tälle naiselle..
Miksi totuuksia ja siitä mahdollisesti aiheutuvia konflikteja pelätään.

Kertoisin...Mä olen ollu itse aikoinaan samassa tilanteessa,mies petti ja hyvä ystäväni tiesi asiasta mutta ei kertonut.Se loukkasi todella paljon. Ymmärsin kyllä myös ystäväni kannalta asian että ei halunut pahoittaa mieltäni mutta kyllä valehtelu sattuu enemmän...Ikävä tilanne!

Yhteistyössä