Tutut menevät naimisiin ja harmittaa morsiamen vuoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 7654
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

7654

Vieras
Miehen kaveria ja kaveripiiriä ihmettelen tosi paljon.

Mieheni kaveri "Pekka" menee naimisiin vappuaattona mutta sattuneista syistä johtuen Pekan polttarit on pidetty jo pari viikkoa sitten.

Miesten polttariryhmän nimi oli nimetty Pekan tulevan vaimon "Minnan" mukaan aika halveksivasti tyyliin "Kun se minna haluaa NIIN paljon ja kovasti naimisiin!" Muutenkin Minnaläppää on aika paljon vaikka tämä Minna on ihan mukava nuori nainen eikä mikään pirttihirmu.

Polttareissa oli Pekalle hankittu erikseen strippari
ja vielä myöhemmin käyty strippiklubilla MISTÄ EI MISSÄÄN NIMESSÄ SAA HIISKUA MINNALLE!!!

Satunpa myös tietämään että tämän viitisen vuotta seurustelleen parin alkuaikoina, siis kun olivat seurustelleet vasta pari viikkoa, oli Pekka käyttänyt thaimaassa prostituoidun palveluksia jota myöskään ei tietenkään saa Minnalle kertoa.

Lisäksi Pekan koko Helsingissä asuva kaveripiiri ja myös oma miesystävä aivan kauhuissaan kun "Pekka" menee niin järkyttävän nuorena naimisiin. Pekka on 31-v.

Meidät on kutsuttu häihin ja mulla on jo valmiiksi paha mieli morsiamen vuoksi. Koko Pekan kaveripiiri dissaa Minnaa vaikka periaatteessa ei ole edes syytä ja muutenkin tuntuu inhottavalta.

Mitään totuuksia en ole ajatellut Minnalle mennä kertomaan mutta inha olo silti ja puran tänne kun en muuallekaan voi.

Lähetä sille morsiamelle noi strippi ym. jutut kirjeellä ja vielä koneella kirjotettuna. Mua ainakin v*tuttais jos kaikki olisi tienneet mut kukaan ei olis vaivautunu kertomaan (10v päästä se sattuu viel enemmän)

[QUOTE="vieras";23159393]sovinistiääliöt vauhdissa.....[/QUOTE]

Just näin! Tää on ihan typerä asenne, joukossa tyhmyys tiivistyy! Muakin säälittäis, ja ripittäisin hieman tätä Pekkaa siitä miten naisia ja etenkin morsiamia tulee kohdella!

Alkuperäinen kirjoittaja näin;23159408:
Lähetä sille morsiamelle noi strippi ym. jutut kirjeellä ja vielä koneella kirjotettuna. Mua ainakin v*tuttais jos kaikki olisi tienneet mut kukaan ei olis vaivautunu kertomaan (10v päästä se sattuu viel enemmän)

Siis, nimettömänä, tarkoitin...

Miksi et ole ajatellut kertoa Minnalle? Minä arvoistaisin, jos olisin Minna, ihmistä joka kertoisi Pekka-kultani salaisista seikkailuista. Tee se todisteiden kanssa, niin vaikutus on positiivisempi.

Tossa tilanteessa miettisin oman miehen tekemisiä ja mielipiteitä. Seurustelun aivan alussa tapahtuneet asiat ovat asia erikseen. Sitä en ymmärrä, miksi jo 5 vuotta yhdessä olleen parin kummallekaan puolisolla hankitaan stripparia. Toisaalta, katsomista sekin vaan on ja siellähän sinunkin miehesi oli ? Olennaista olisi kuitenkin, että puoliso tietää missä mennään. Kuulostaa lähinnä lapselliselta touhulta. Ehkä vaan tyhmää läppää.

Mä jättäisin tossa tapauksessa häät väliin. Inhoon tollasia ihmisiä ja saattaisin jopa kertoakki totuuden.

Mun isä petti äitiä joskus kauan sitten, nuoruuden rakkautensa kanssa. Sillon isä kerto että, mä oon saamassa pikkusiskon. Isä kielsi mua kertomasta äitille ja sanoin vaan että, meinaakko kertoo äitille totuuden. Isä vaan sano että, kertoo, mutta odottaa sopivaa väliä. No, ei siinä mitään. Soitin samasena iltana äitille ja sano että, ne oli jutellu isän kanssa ja ne yrittää uudestaan jatkaa eteenpäin. Sit hermostuin ja täräytin puhelimessa, että isä on pannu toisen naisen paksuks sun selkäs takana, eikä ilmeisesti ole sitä viäkä kertonu. Nykysin isä on naimisissa nuoruuden rakkauttensa kanssa ja nillä on toinenkin lapsi. Onneks, isä ymmärsi että, miks kerroin äitille. Mutta tuntu jotenkin vaan niin pahalta, kun isä niin monen vuoden ajan äitiä kuitenkin petti.

Toki mun mies oli siellä myös eikä stripparijutut niin kovasti haittaa kun niistä kuitenkin mulle kertoi kysymättäkin. ENiten ärsyttää tuon sulhasen kaveriporukan tyhmyys, mikä järki ylipäätään jotain stripparia hankkia, huoh, kyllä se elämä miehillä niin pyörii sen pippelin ympärillä.

Omassa miehessä eniten ärsyttää se että hämmästellään kun 31-vuotias mies menee naimisiin NIIN NUORENA. Siis miten miehet on niin tyhmiä. Olemme itse samanikäisiä suunnilleen ja jos haluaa vaikka lapsia hankkia niin mitenköhän ne miehet kuvittelee että niitä tuosta noin hankitaan vaikka nelikymppisenä...

No kiitos :) Näytänkin nuoremmalta jos alkossa joka kerta paperien pyytäminen mitään merkkaa.
Kerroin tämän jutun muuten ystävälleni jonka mukaan mun pitäisi heti mennä kertomaan morsiamelle nämä kaikki jutut. Mutta en tunne morsianta mitenkään erityisen hyvin ja ei periaatteessa kiinnosta toisen parisuhdetta mennä pilaamaan jos mies kuitenkin on elänyt kiltisti suon prostituoidun palveluksien käytön jälkeen.

[QUOTE="Mmm";23159457]Mä jättäisin tossa tapauksessa häät väliin. Inhoon tollasia ihmisiä ja saattaisin jopa kertoakki totuuden.

Mun isä petti äitiä joskus kauan sitten, nuoruuden rakkautensa kanssa. Sillon isä kerto että, mä oon saamassa pikkusiskon. Isä kielsi mua kertomasta äitille ja sanoin vaan että, meinaakko kertoo äitille totuuden. Isä vaan sano että, kertoo, mutta odottaa sopivaa väliä. No, ei siinä mitään. Soitin samasena iltana äitille ja sano että, ne oli jutellu isän kanssa ja ne yrittää uudestaan jatkaa eteenpäin. Sit hermostuin ja täräytin puhelimessa, että isä on pannu toisen naisen paksuks sun selkäs takana, eikä ilmeisesti ole sitä viäkä kertonu. Nykysin isä on naimisissa nuoruuden rakkauttensa kanssa ja nillä on toinenkin lapsi. Onneks, isä ymmärsi että, miks kerroin äitille. Mutta tuntu jotenkin vaan niin pahalta, kun isä niin monen vuoden ajan äitiä kuitenkin petti.[/QUOTE]

Ei pahalla, mutta häiritsi vaan tosi paljon!

Yhteistyössä