tuuliatyttö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kohti vapaata suhdetta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kohti vapaata suhdetta

Vieras
Olemme 25-29 v avopari, olemme olleet yhdessä jo 5 vuotta. Mieheni on ehdottanut jos alkaisimme myös vapaan suhteen eli että meillä saisi olla myös sivusuhde, johon ei tietenkään saisi rakastua koska emme halua rikkoa perhettä (meillä on 2v tytär).

Mietityttää vähän kyllä, onko tämä nyt oikea siirto mutta toisaalta vaihtelu voisi piristää aika arkista parissuhdetta jo. Ja ehkä näin voisi estää pettämiset.

Asumme keski-suuressa kaupungissa ja mietin mistä tällaisen miehen sitten löytäisi. Mihinkään nettiin en voi laittaa ilmoitusta, riski siitä että törmään tuttuun, tai jopa sukulaiseeni, on liian iso. Vai voiko sinne laittaa ilmoituksen niin että omaa nimeä eikä kuvaa näy mutta miehen kyllä? Ravintolaan voisin tietysti mennä mutta en ole kova ottamaan alkoholia, eli voiko selvinpäin oleva varattu perheenäiti hakea pelkkää seksiseuraa?Kuulostaa jotenkin hullulta. Miehillehän tämäkin on helpompaa.

Neuvoja, puolesta ja vastaan, sekä sitä että mitä kautta voisin etsiä sitä seuraa.

Siis miehesi kuvalla etsit panoseuraa? Stadissa on homoparaati 30.6., viimeksi siellä oli porukkaa lastenvaunujen kanssa. Mukaan vaan.

Ehkä ei tarkoittanut omaa kuvaansa, vaan että voisi itse katsella "puskista" miestarjokkaiden ilmoituksia joista valita komeimman adoniksen ja varmistua nimen ja kuvan avulla siitä että kyseessä ei ole veli, naapurinmies, duunikaveri tai lapsen päikynhuoltomies.

Viimeksi muokattu:
Hyvät hyssykät mitä lapsellisuutta ja naiviutta maa päällään kantaa, siis aptä.

Sivusuhde ehkäisee pettämiset..eli se ei ole pettämistä kun on luvan kanssa vieraissa...
Luulisi olevan se ja sama käykö sitä luvan kanssa vai luvatta panolla. Seksi on teille vaan seksiä.

Raha ja velaksi ostettu omakotitaloko teitä pitää yhdessä vai mikä, kun noin vähän on enää tuossa iässä ja noin nuoressa parisuhteessa yhteistä??

Miehesi ehdottaa että teillä saisi olla SIVUSUHDE. Eli siis yksi ihminen kummallakin siinä parisuhteen rinnalla.. ei siis satunnaisia yhden illan panokumppaneita.
Onkohan hänellä jo joku valmiiksi katsottuna itselleen ja sinullekin ehkä?

Kumpikaan ei kuitenkaan saa rakastua eikä missään tapauksessa rikkoa perhettä...

Ihan oikeesti naurattaa maha vääränä tällaset.

Hyvät hyssykät mitä lapsellisuutta ja naiviutta maa päällään kantaa, siis aptä.

Sivusuhde ehkäisee pettämiset..eli se ei ole pettämistä kun on luvan kanssa vieraissa...
Luulisi olevan se ja sama käykö sitä luvan kanssa vai luvatta panolla. Seksi on teille vaan seksiä.

Raha ja velaksi ostettu omakotitaloko teitä pitää yhdessä vai mikä, kun noin vähän on enää tuossa iässä ja noin nuoressa parisuhteessa yhteistä??

Miehesi ehdottaa että teillä saisi olla SIVUSUHDE. Eli siis yksi ihminen kummallakin siinä parisuhteen rinnalla.. ei siis satunnaisia yhden illan panokumppaneita.
Onkohan hänellä jo joku valmiiksi katsottuna itselleen ja sinullekin ehkä?

Kumpikaan ei kuitenkaan saa rakastua eikä missään tapauksessa rikkoa perhettä...

Ihan oikeesti naurattaa maha vääränä tällaset.

Onhan se rehellistä toisaalta että kummallakin on vapaus sivusuhteisiin. Jos toinen puuhaa salassa, toinen kärvistelee vain sen oman tylsän puolison kanssa ja toinen vehtaa vihreillä laitumilla heti kuin silmä välttää. Mielestäni tuollainen rehti avoimuus on suoraa eikä ole pettämistä.

Tavallisen ihmisen arki on aika tylsää että sikäli ymmärrän aloittajaa.

Viimeksi muokattu:
siis jos 5 vuoden jälkeen parisuhde on jo sellaisessa jamassa, että rinnalle pitää hakea yhdessä muita ja vielä ehdoksi asetetaan, ettei vaan saa sitten rakastua kehenkään muuhun, paneskella vaan saisi, muttei mitään tunnetta mukana...eihän tuossa ole mitään järkeä.

Miksi tuollaista parisuhdetta kannattaa pitää edes yllä?
Ettei vaan 2 vuotias järkyty, sen takiako??

Miksi pitää kulisseja muihin ihmisiin päin ja näytellä rakastunutta paria, jos kumpikin kuitenkin tarvitsee ja haluaa koko ajan rinnalle yhtä tai useampaa seksikumppania.

Eikö sitä voisi hommaa voisi ratkaista omilla asunnoilla ja pitää vuoroilloin niitä eritasoisia hoitoja kämpässään. Ei lapsikaan järkyttyisi kun olisi aina sen vanhemman luona joka on hoitovuorossa.

Vai oliko tarkoitus yhdessä hoidella näitä sivusuhteita, siis kimppaseksiä?? Missä, lapsen kanssa samassa asunnossako?? Eikö siinä lapsi kasvaessaan järkyty yhtään kun isän/äidin kanssa puuhastelee omassa kodissa joku ventovieras sivupano?

Jos kerran on avoin vapaa suhde, niin miksei sitä voi sitten näyttää kaikille ja hakea avoimesti sitä seuraa vaikkapa naapurin miehestä/rouvasta, oman puolison veljestä/siskosta, duunikaverista ja sanoa tälle sivuhoidolle, että "mä tartten sua pelkästään panokumppaniksi, en yhtään mihinkään muuhun. Et sitten saa rakastua etkä kuvitella mitään. Mun vaimo/mies on antanut luvan mulle pelkästään merkityksettömään panoon. Kysypä antaisiko sen sun vaimo/mies myös sulle luvan kiksauttaa pikkasen mun kanssa".
Se olisi avointa ja rehellistä hommaa kaikkia kohtaan.

En ymmärrä miksette käytä maksullisia. Onhan niitä tarjolla netissä pilvin pimein. Niihin ei yleensä rakastuta kun niillä on ns. oma elämä työn ohessa eivätkä he takerru seksikumppaneihinsa samalla tapaa kuin vakisivuhoito, eli kakkosnainen/mies.

Antaisin heti kenkää, jos mies tuollaista ehdottaisi. Menköön ulkoruokintaan koko ukko.

Jos nyt kuitenkin aiotte avointa suhdetta, niin eikös sitä varten ole perustettu ihan oma saittinsa, josta sitä seuraa voi hakea. Saa niitä toisia, jotka kärvistelevät huonossa suhteessa.

siis jos 5 vuoden jälkeen parisuhde on jo sellaisessa jamassa, että rinnalle pitää hakea yhdessä muita ja vielä ehdoksi asetetaan, ettei vaan saa sitten rakastua kehenkään muuhun, paneskella vaan saisi, muttei mitään tunnetta mukana...eihän tuossa ole mitään järkeä.

Miksi tuollaista parisuhdetta kannattaa pitää edes yllä?
Ettei vaan 2 vuotias järkyty, sen takiako??

Miksi pitää kulisseja muihin ihmisiin päin ja näytellä rakastunutta paria, jos kumpikin kuitenkin tarvitsee ja haluaa koko ajan rinnalle yhtä tai useampaa seksikumppania.

Eikö sitä voisi hommaa voisi ratkaista omilla asunnoilla ja pitää vuoroilloin niitä eritasoisia hoitoja kämpässään. Ei lapsikaan järkyttyisi kun olisi aina sen vanhemman luona joka on hoitovuorossa.

Vai oliko tarkoitus yhdessä hoidella näitä sivusuhteita, siis kimppaseksiä?? Missä, lapsen kanssa samassa asunnossako?? Eikö siinä lapsi kasvaessaan järkyty yhtään kun isän/äidin kanssa puuhastelee omassa kodissa joku ventovieras sivupano?

Jos kerran on avoin vapaa suhde, niin miksei sitä voi sitten näyttää kaikille ja hakea avoimesti sitä seuraa vaikkapa naapurin miehestä/rouvasta, oman puolison veljestä/siskosta, duunikaverista ja sanoa tälle sivuhoidolle, että "mä tartten sua pelkästään panokumppaniksi, en yhtään mihinkään muuhun. Et sitten saa rakastua etkä kuvitella mitään. Mun vaimo/mies on antanut luvan mulle pelkästään merkityksettömään panoon. Kysypä antaisiko sen sun vaimo/mies myös sulle luvan kiksauttaa pikkasen mun kanssa".
Se olisi avointa ja rehellistä hommaa kaikkia kohtaan.

En ymmärrä miksette käytä maksullisia. Onhan niitä tarjolla netissä pilvin pimein. Niihin ei yleensä rakastuta kun niillä on ns. oma elämä työn ohessa eivätkä he takerru seksikumppaneihinsa samalla tapaa kuin vakisivuhoito, eli kakkosnainen/mies.

Minä en ole mikään seksihurjastelija. Mieheni vain ehdotti tuollaista jos se voisi piristää arkea! En tosiaan ole mikään joka paikassa tavaraani jakava h***u. Ja kotiin ei tietenkään tuoda ketään.

Olen itsekin miettinyt onko tässä nyt järkeä välttämättä mutta voisihan sitä kokeilla. Kun vaan keksisin mistä sen miehen löytäisin, ei huvita lähteä tuonne ravintoloihin, ja nettikin tuntuu aika hurjalta, kun en tosiaan halua törmätä vahingossa kenenkään tuttuun.

Viimeksi muokattu:
Minä en ole mikään seksihurjastelija. Mieheni vain ehdotti tuollaista jos se voisi piristää arkea! En tosiaan ole mikään joka paikassa tavaraani jakava h***u. Ja kotiin ei tietenkään tuoda ketään.

Olen itsekin miettinyt onko tässä nyt järkeä välttämättä mutta voisihan sitä kokeilla. Kun vaan keksisin mistä sen miehen löytäisin, ei huvita lähteä tuonne ravintoloihin, ja nettikin tuntuu aika hurjalta, kun en tosiaan halua törmätä vahingossa kenenkään tuttuun.
Sitä mielipuolta, että kaekki tutut pittää koluta ensin ja vasta sitten käyvä vierasten kimppuun....

Viimeksi muokattu:
aina vaan kummallisemmaksi menee.

Miehelläsi on tylsää eikä seksi sinun kanssasi ole mistään kotoisin. Joten ryhdytään vapaaseen suhteeseen.. joopa joo.

Muut parit lähtee ulkomaan reissulle ja puuhastelee keskenään siellä kaikkea kivaa tuossa tilanteessa ja elvyttää sen keskinäisen kipinän taas liekkiin. Miehesi on jo niin kyllästynyt sinuun, että haluaa mieluummin vierasta (tai jo valmiiksi katsottua naista) kuin sinua.
Hänelle on myös se ja sama panetko sinä jonkun muun kanssa vai et.
Kyllä tuollainen tilanne soittelisi aika montaa kelloa minun korvissani.

Mutta ilmeisesti teillä on jotain muuta joka liittonne pitäisi koossa. Keskinäinen seksuaalinen veto ja kemia se ei ainakaan pidä teitä yhdessä kovinkaan pitkään enää.

Otetaanpa teoreettinen tilanne.
Vieraalta kumppanilta saa parempaa seksiä kuin siltä omalta puolisolta. En minä ainakaan viitsisi enää sitä tylsää ja mitätöntä seksiä senkään vertaa puolisoni kanssa harrastaa sen jälkeen.
Mitenkäs te sen tilanteen ootte sitten ajatellut hoitaa kun tuo vaihe tulee eteen?

Kirjoitit, että miehesi ehdotti tuollaista. Melkein löisin vetoa, että hänellä on toinen nainen.

Miehesi haluaisi nyt touhuta sen naisensa kanssa vapaasti, pelottaa näet, että sinä saat jostain asian tietoosi ja tapahtuu vaikka mitä. Mies haluaa mieluummin pitää teidät molemmat. Ja jotta se onnistuisi, hän nyt kehottaa sinuakin etsimään itsellesi seuraa.

No, ajatellaan, että sinä lupaudut tähän. Miten ajattelet käytännössä asian menevän? Miehesi lähtee samantien liikenteeseen ja hups, siinä samassa hän kertookin jo sinulle "löytäneensä" toisen, eli nyt hänellä on se sinun hyväksymäsi sivusuhde. Sinulla ei ole asiaan nokan koputtamista, sinähän annoit luvan.

Entä se sinun sivusuhteesi? Teillä on 2-vuotias lapsi. Millä tavalla luulet miehen tekevän sen sivusuhteen löytymisen sinulle helpoksi? Sinä etsit seuraa netistä, niinkö? Siis satunnaista seksiseuraa, kun miehelläsi on toinen nainen, jota hän vakituiseen tapailee. Eikö tässä ole jonkinlainen lievä epäsuhta? Ja sitten sinun on etsittävä aika ja paikka, milloin se seksi vieraan miehen kanssa tapahtuu. Sanoisin, että hieman menee vaikeaksi.

No, oletetaan, että lähdet baariin ja miehesi jää kiltisti kotiin lapsen kanssa. Sinulla on lupa käydä vieraissa. Ja aikaa on se yksi ilta ja yö. Jos ei onnistukaan, jos ei löydykään sitä sopivaa seuraa, tai jos jotain löytyy, mutta on sinulle epätyydyttävää tai peräti täysin fiasko (tällaisessa tapauksessa tapahtuu helposti ylilyöntejä, joita sitten myöhemmin katuu), sinä olet miehesi mielestä tilaisuutesi nyt käyttänyt, ja seuraavaksi hänellä onkin taas vapaus olla naisensa kanssa aivan mielin määrin. Ja mitään et voi sanoa, koska sinullahan oli sama mahdollisuus.

No, oletetaan sitten, että miehelläsi ei ole ketään toista naista valmiina, vaikka sitä epäilenkin. Koska mies on tällaista ehdottanut, hänellä kuitenkin jotain on siellä mielen pohjalla. Joku nainen, joka kiinnostaa, ja jota tekisi mieli lähteä vähän yrittämään, leikkiä vapaata miestä. Millä lailla aiotte asian hoitaa niin, että teillä olisi sitten todella ne puntit tasan?

En ikinä usko, että tuollaisesta voisi seurata mitään hyvää. Tuollainen sekoilu sotkee liittonne, ei tuo ole liiton pelastamista vaan sen ajamista entistä mahdottomampaan tilaan. Voitte aina puolustella sitä sillä, että olette nuoria ja intohimoisia, mutta se tarkoittaa myös sitä, että olette aivan liian sinisilmäisiä ja hölmöjä ja lisäksi nuorena on kykenemätön käsittelemään tällaisia asioita riittävän kypsästi ja ulkopuolisesti. Riitoja siitä teille kuitenkin seuraa. Avoimmuus on tietenkin periaatteessa hyvä asia, mutta siinäkin voidaan mennä liian pitkälle.

Antaisin teille kummallekin tukkapöllyä ja nolla pistettä lapsenne ja perheenne eteen yrittämisestä.

Muut parit lähtee ulkomaan reissulle ja puuhastelee keskenään siellä kaikkea kivaa tuossa tilanteessa ja elvyttää sen keskinäisen kipinän taas liekkiin. ?

OT mutta jos pari on totaalisen tympiintynyt toisiinsa ja ajatus läheisyydestä tai jostain seksistä lähinnä inhottaa, luuletko että jossain Kanarian saarten pensionaatissa intohimo leiskahtaa kuin salama? Ei.

Viimeksi muokattu:
No tota, mikäs siinä jos se kummallekin on ok, että harrastetaan seksiä toistenkin kanssa aina välillä. Mutta toi että ei saa rakastua keneenkään muuhun... Sitä kun ei järki sanele :) On hyvä tiedostaa, että se rakastumisen ja ihastumisen riski on olemassa tossa puuhassa. Sinuna miettisin kyllä, kun teillä on se tytär.

Itse en tuohon leikkiin lähtisi mistään hinnasta.

Olemme 25-29 v avopari, olemme olleet yhdessä jo 5 vuotta. Mieheni on ehdottanut jos alkaisimme myös vapaan suhteen eli että meillä saisi olla myös sivusuhde, johon ei tietenkään saisi rakastua koska emme halua rikkoa perhettä (meillä on 2v tytär).

Mietityttää vähän kyllä, onko tämä nyt oikea siirto mutta toisaalta vaihtelu voisi piristää aika arkista parissuhdetta jo. Ja ehkä näin voisi estää pettämiset.

Asumme keski-suuressa kaupungissa ja mietin mistä tällaisen miehen sitten löytäisi. Mihinkään nettiin en voi laittaa ilmoitusta, riski siitä että törmään tuttuun, tai jopa sukulaiseeni, on liian iso. Vai voiko sinne laittaa ilmoituksen niin että omaa nimeä eikä kuvaa näy mutta miehen kyllä? Ravintolaan voisin tietysti mennä mutta en ole kova ottamaan alkoholia, eli voiko selvinpäin oleva varattu perheenäiti hakea pelkkää seksiseuraa?Kuulostaa jotenkin hullulta. Miehillehän tämäkin on helpompaa.

Neuvoja, puolesta ja vastaan, sekä sitä että mitä kautta voisin etsiä sitä seuraa.

Pyrin vastaamaan kysymykseesi turhan narinan ja moralisoinnin sijaan, koska ymmärrän melko hyvin teidän tilanteen.

Se on nykypäivänä aivan normaalia hakea piristystä parisuhteeseen uusilla seksikumppaneilla. Oman kokemuksen mukaan paras paikka löytää panoseuraa on tällä hetkellä Fling. Sinulla on täysi kontrolli profiiliisi, eli mitä haluat näyttää ja kenelle.

Ajat ovat muuttuvassa ja pipon nyörit vihdoin löystymässä, joten teet tavallaan pioneerityötä tässä ;)

Itse olen sinkku, mutta olen kuullut parisuhteessa eläviltä ystäviltäni, että se on erinomainen paikka myös parinvaihtoon, jos teitä sattuu miehenne kanssa swingeröinti kiinnostamaan.

Nautinnollisia hetkiä!

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä