tuulimuna epäily?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plussapallo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

plussapallo

Jäsen
25.10.2004
67
0
6
Niinhän siinä sitten taas kai käy :'( tänään kävin ultrassa kun muutaman kerran on tullu ruskeaa tuhrutusta, tosin ei eilisen jälkeen mitään. viikkoja piti olla 6+ mutta eipä siellä sikiötä löytyny, pelkkä pussi vain :'(
Lääkäri kuitenkin määräsi vielä verikokeisiin josta sitten selviää hcg:n nousu/lasku. Kertokaahan kokemuksia? mulla oli km tammikuussa ja yhdet menkat sen jälkeen, enkä kyllä ollenkaan tiedä koska raskaus olis saanu alkunsa, mutta raskaustestit on vaan vahvistuneet koko ajan, vielä muutama päivä sitten tein testin ja se oli kyllä tosi vahva, ja ilmesty siihen ihan sekunnissa, toivonko turhaan että sieltä löytyis elämää? Olisko lääkärin pitänyt jo nähdä jotain? viikon päästä uusinta ultra...

Moi! Toivotaan, että se raskaus olis sulla vasta niin alussa, ettei vielä näy kun sikiöpussi. Mulla tuli kyllä heti vahvat viivat raskaustestiin samana päivänä kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja tuulimuna epäily tuli myös rv 6. Mulla se sikiöpussi ei ollut pyöreä niinkun sen kuuluis olla vaan sirppimäinen. Myös hcg otettiin. Ja siitä 2 päivää uudelleen. Kyllä ne mulla ihan korkeat arvot olivat ja kaavinta tehtiin sitten hetimiten. Mutta toivotaan, että siellä pieni elämä olis vasta niin alkukantimissaan sulla! :hug:

Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!! Jos ei ole tarkempaa tietoa raskauden alkamisesta, voi se olla vähän arvioimaasi nuorempi, eikä silloin vielä ultrassa näykään enempää. Uusi ultra sitten kertoo enempi, samoin tietysti ne verikokeet.

Itselläni oli tuulimuna viime syksynä. Kävin yksityisellä n.7 viikolla, ja odottelin sitten puolitoista viikkoa uutta ultraa. Itse olin melko varma viikoista, mutta lääkärin mukaan oli odotettava rauhassa, kun vuotoa ei ollut. Olihan odottelu melkoisen stressaavaa, mutta minkäs teet. Lopulta "tuomio" oli selvä ja hetken aikaa mieli maassa, mutta nyt odottelen hyvin mielin kevättä ja kesää, viikoilla 23...

Eli tsemppiä vaan, toivon ja uskonkin että sulla on kaikki ihan hyvin!

Yhteistyössä