Tuulimuna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Ultrassa 5+4 ei näkynyt mitään ja muutenkin tuntuu etten edes olisi raskaana lievää kuvotusta lukuunottamatta. Miten teillä tuulimunaraskauden kokeneilla on olleet fiilikset? Onko tuntunut ettei olisi edes raskaana? Inhottavaa tää epätietoisuus seuraavaa ultraa odotellessa...

Mulla esikoista odottaessa 6+3 näkyi ultrassa vain ruskuaispussi hyvillä ultralaitteilla kokeneen lääkärin ultraamana. Itse silloin luulin viikkoja olevan enemmän jo... kahden viikon päästä uusintaultrassa sitten näkyi vauva sykkeineen hienosti. Ja se raskaus oli lähes täysin oireeton ja myöskään toista odottaessa noilla viikoilla vielä ei mitään oireita ollut.

mulla oli eka raskaus täysin oireeton. tää toinen sit on päinvastainen.. kaikki mahdolliset vaivat löytyy! mieluummin ottaisin sen ekan olotilan.. raskaudet on erilaisia, ei voi sanoa noin mitään. mutta sinne ultraan menit kyl turhan aikaisin, mulla näkyi viikolla 6+3 sydämen syke, mutta silloinkin oli juuri ja juuri viikoilla näkymässä. älä turhaan huoli :hug:

Minulla on ollut 2 tuulimunaraskautta. Molemmissa tuli oireet ja kaikki, enkä todellakaan osannut epäillä että mitään olisi vialla. Molemmat selvis viikolla 9 ultrassa. Siköö ei näkynyt ollenkaan. kaavinnassa kävin molemmista.

Sinulla toi ultra oli aivan liian aikaisin. Ja varsinkin kun tavallisella menetelmällä (seksi) kun tehdään lapia ei ikinä ole kunnon varmuutta ovulaatiosta ja hedelmöittymisestä niin noin aikaisilla viikoilla tehty ultra ei kerro mitään!

Meillä tiedettiin tasan tarkkaan tässä raskaudessa milloin hedelmöitys tapahtui koska meillä oli IVF ja kävin viikolla 5 ultrassa. Mitään ei vielä näkynyt, ihan niin kuin pitääkin. Nyt olen viikolla 13 ja kaikki hyvin. Sikiö, sykket ja liikeet havaittu. Vähäoireinen tämä raskaus ollut. Paljon vähäoireisempi kuin nuo tuulimunat.

Eli älä vielä heitä kirvestä kaivoon vaan odota seuraavaa ultraa...

Yhteistyössä