tuulimunako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja isopeikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

isopeikko

Vieras
Hei!

Olen raskaana ja minun tietojen mukaan pitäisi olla 8. viikko. Kaksi viikkoa sitten kävin ultrassa, koska oli erittäin kovat vatsakivut ja lääkäri epäili ku-raskausta. Ultrassa ei näkynyt mitään.

Kahden viikon päästä oli seuraava kontrolli ultra, jossa näkui ruskuaispussi ei mitään muuta.

Voiko kyseessä olla tuulimuna, vaikka on näköjään kehittynyt kahden viikon aikana niin, että näkyy ultrassa.

huolissaan.

Moi!

Eipä sinulle valitettavasti vielä osaa kukaan varmasti asiaan vastata. Tiedätkö viikot oikeasti vai oletko laskenut kuukautisista? Ovulaatio voi esimerkiksi stressin takia tulla selkeästi myöhemmin kuin tavallisesti. Itselläni oli aika kovaakin kipuilua juuri kun kuukautisten piti alkaa sekä vähän ennen sitä (ja aika kauan luulinkin niiden alkavan hetkenä minä hyvänsä). Jos näin olisi käynyt sinullakin, saattaisit olla vähintään sen kaksi viikkoa pielessä laskiessasi noita viikkoja. 5+ saattaisi näkyä vielä vain ruskuaispussi. Mutta kyllä se tutkimuksen tehnyt lääkäri osaa sulle parhaiten vastata.

Alkuperäinen kirjoittaja viivästynyt ovulaatio?;10728924:
Moi!

Eipä sinulle valitettavasti vielä osaa kukaan varmasti asiaan vastata. Tiedätkö viikot oikeasti vai oletko laskenut kuukautisista? Ovulaatio voi esimerkiksi stressin takia tulla selkeästi myöhemmin kuin tavallisesti. Itselläni oli aika kovaakin kipuilua juuri kun kuukautisten piti alkaa sekä vähän ennen sitä (ja aika kauan luulinkin niiden alkavan hetkenä minä hyvänsä). Jos näin olisi käynyt sinullakin, saattaisit olla vähintään sen kaksi viikkoa pielessä laskiessasi noita viikkoja. 5+ saattaisi näkyä vielä vain ruskuaispussi. Mutta kyllä se tutkimuksen tehnyt lääkäri osaa sulle parhaiten vastata.

Hei Kiitos viestistä. Viikot on laskettu kuukautisista. Tein ovulaatiotestin, jonka mukaan viikot pitäisi olla oikein, mutta lääkärikin ihmetteli, että jotain ei täsmää mun kirjanpidon mukaan (mulla on kaikki päivät kalenterissa). Tovoin tosiaan, että kirjanpitoni on väärässä.

Yhteistyössä