Tuulimunaraskauden kokeneet? (Onkohan tämä nyt sellainen..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja km?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

km?

Vieras
Eli menkat myöhässä 1,5vkoa nyt. Raskaustesti näytti haaleaa positiivista vasta kun menkat oli 3 päivää myöhässä. (ennen sitä nega) Nyt rusehtavaa vuotoa ollut useamman päivän ja muuttunut punaiseksi, niukkaa kylläkin ja ilman mitään hyytymiä tai kipuja.
Aamulla tein r-testin ja sain tosi haalean haamun sillä (haaleampi kuin se jonka sain kun menkat 3vrk myöhässä).
Ei varmaankaan mitään toivoa voi olla,kyllähän testin pitäisi kunnon positiivista näyttää näillä viikoilla? Miksi ei vaan kunnon vuoto ala ettei tarvitsisi miettiä.. :(

eikö valemenkat tulisi kun olisi kuukautisten pitänyt tulla? kun onat nyt siis sen 1,5vkoa myöhässä jo.. muuten voisin vielä toivoa elätellä kun vuoto niin niukkaa, mutta kun r-testikin niin haaleaa näytti että tuskin voisi kaikki olla kunnossa

Tai sitten voi olla myös kohdunulkoinen raskaus tai ehkä kemiallinen raskaus... Itsellä kokemusta tuulimunasta ja siitä mulla ihan normaalit raskausoireet, ei vuotoja tms. Kokemusta myös kemiallisesta raskaudesta, jossa plussasta huolimatta muutaman päivän kuluttua alkoivat kuukautiset.

Sen tietää tuulimunaksi jos sen varmistaa ultralla, tuulimunassahan tyhjä rakkula on kiinnittynyt kohtuun eikä sykettä näy siis, raskausoireet sensijaan tulee.

Mutta oirii tuollain, että vuotaa. Mulla itsellä ei ole ollut mutta eräällä toisella useita peräkkäin :/

Viimeksi muokattu:
Tän ainokaisen raskaudessa mulla oli testiplussasta (jonka tein kun menkat vkon myöhässä) viikon päästä noin rusehtavaa ja ihan veristäkin vuotoa toistaviikkoa, mutta oli harmitonta. Eikä siis ollut sillon, kun oikeittein menkkojen olisi pitänyt olla.

Siis voi vuotaa hieman alkuraskaudessa ihan 'ilman syytä'.
Tai sitten on alkamassa keskenmeno
Tuulimuna

Jokatapauksessa raastaa hermoja ja pitää vain odotella että mitä tapahtuu. Kuitenkin olet + testiin saanut niin soita vaikka neuvolaan. En tosin tiedä että voiko sitä erikseen todeta tuulimunaksi vielä näin aikaisin? Jos se se olisi?

Tuo vuoto kuulostaa ihan tavalliselta, mutta raskaustestin viivan olisi kyllä pitänyt jo vahvistua minun järkeni mukaan. Saattaa olla esim. kemiallinen raskaus. Toivotaan että siellä kuitenkin hyvinvoiva alkio on kiinnittynyt :)

Yhteistyössä