Tv:n kaukosäätimellä voi pelata pelejä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Niin juuri, luit aivan oikein! Hain uuden digiboksini tänään ja asensin sen. Siinä sit tutkiessani huomasin valikossa kohdan -Pelit :o . Mietin että ei mitn pelejä voi olla mutta oli 3 peliä! Kokeilin ja nauroin mahakippurassa, vedet valu simmuista. Pelasin kaukosäätimellä Pacmania ja tetristä :D. Niin outoa, grafiikka oli hyvin alkeellista, kuin vanhasta Nintendosta. Oli siinä vielä joku kolmas peli, jollain pallolla hajotetaan laatikoita. En perehtynyt enempää kun nauratti niin :D. Onko teillä pelejä digiboksissanne?? Mulle niin uusi juttu tämä, oli muuten vielä kalenterikin mutta sitä en katsonut minkälainen se on. :xmas:

Jokos Heavyfreak on saanut boksinsa?? :D

Heti tuli mieleen ku näin sun aloituksen että nyt oot saanu sen uuden boksin :D Mä sain eilen, olin niin laiska että otin kotiinkuljetuksella :laugh:

Hyvinhän tuo pelittää ja kuvanlaatuki parani kerralla. Pelejä en oo kyllä testannu :D Mutta tosi tyytyväinen olen tuohon!

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Heti tuli mieleen ku näin sun aloituksen että nyt oot saanu sen uuden boksin :D Mä sain eilen, olin niin laiska että otin kotiinkuljetuksella :laugh:

Hyvinhän tuo pelittää ja kuvanlaatuki parani kerralla. Pelejä en oo kyllä testannu :D Mutta tosi tyytyväinen olen tuohon!

Joo niin parani, muutenki tosi hyvä :). Nyt näen kaikki kanavat mitkä muutkin näkee. Mulla on tv:ssä sisäinen digiboksi mutta se on antenniboksi ja tää on kaapelitalo, niin ei näkyny se uusi Liv kanava, sitä täälläkin ihmettelin. Mutta nyt näkyy! Hainpa sit samalla Maikkarin kanavapaketin. Nyt näkyy sit formulat (jes!) ja pojulle lastenohjelmia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Joo niin parani, muutenki tosi hyvä :). Nyt näen kaikki kanavat mitkä muutkin näkee. Mulla on tv:ssä sisäinen digiboksi mutta se on antenniboksi ja tää on kaapelitalo, niin ei näkyny se uusi Liv kanava, sitä täälläkin ihmettelin. Mutta nyt näkyy! Hainpa sit samalla Maikkarin kanavapaketin. Nyt näkyy sit formulat (jes!) ja pojulle lastenohjelmia :)

Mul on kans Maikkarin kanavapaketti, Faktalta ja Avaltaki tulee ihan kivaa ohjelmaa :) Formuloiden takiahan mä sen alunperin otin.. :whistle: Joku aika sitten lisättiin tähän mun korttiin tuo Viasatin rinnakkaistilaus, räpsyttelin jo tos päivällä muutaman leffan jo ajastukselle :D Onpahan sit katteltavaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Mul on kans Maikkarin kanavapaketti, Faktalta ja Avaltaki tulee ihan kivaa ohjelmaa :) Formuloiden takiahan mä sen alunperin otin.. :whistle: Joku aika sitten lisättiin tähän mun korttiin tuo Viasatin rinnakkaistilaus, räpsyttelin jo tos päivällä muutaman leffan jo ajastukselle :D Onpahan sit katteltavaa :)

Onko sillä helppo tallentaa ohjelmaa? Mä myöhemmin testaan sen ennenkuin alan laittaa ajastuksia menemään...

Mä otin tuon Faktan takia ja leffojakin sieltä tulloo, pojalle halusin myös jonkun kanavan jossa tulee lastenohjelmia. Formulat on myös plussaa! Hyviä lastenohjelmia tulikin mitä tänään katseltiin juniorilta :). Tyytyväinen olen!

Onko sillä helppo tallentaa ohjelmaa? Mä myöhemmin testaan sen ennenkuin alan laittaa ajastuksia menemään...

Mä otin tuon Faktan takia ja leffojakin sieltä tulloo, pojalle halusin myös jonkun kanavan jossa tulee lastenohjelmia. Formulat on myös plussaa! Hyviä lastenohjelmia tulikin mitä tänään katseltiin juniorilta :). Tyytyväinen olen!

Tosi helppoo sillä on tallentaa ohjelmia, yhdellä napinpainalluksella onnistuu ohjelmaoppaasta. Ja muutenki ajastaminen on helppoo, jos vaikka haluaa jotai sarjaa tallentaa.

Joo Juniorilta tulee tosi hyviä lastenohjelmia. Mä tykkään siitä kun sieltä ei tuu niitä räiskintäohjelmia (pokemoneja ja muita) vaan on sitä väkivallatonta ohjelmaa :)

Yhteistyössä