Tv-shopin VIBRATONE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minäpä uskallan kokeilla,aina tuotteen voi palauttaa..tulen sitten kertomaan,onko ollut hyvä...en minäkään niin hölmö ole,että uskoisin sillä pelkästään saavan ihmeitä aikaiseksi ja upeat vatsalihakset..liikun muutenkin ja käyn salilla sekä tietysti syön terveellisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
minäpä uskallan kokeilla,aina tuotteen voi palauttaa..tulen sitten kertomaan,onko ollut hyvä...en minäkään niin hölmö ole,että uskoisin sillä pelkästään saavan ihmeitä aikaiseksi ja upeat vatsalihakset..liikun muutenkin ja käyn salilla sekä tietysti syön terveellisesti.

en haluais latistaa mieltäsi mutta kun sanot et tuotteen voi palauttaa...no tuskin siinä ajassa saat selville että auttaako se vai ei. ei noin vähässä ajassa kerkee kyllä vaikuttaa. mutta itseppä rahasi tuhlaat

Itse olen käyttänyt vyötä nyt kaksi viikkoa ihon ongelmakohtiin eli pakaroille ja reisille lähinnä selluliitin takia ja kyllä se siihen ainakin toimii! Sellu huomattavasti vähentynyt ja ihon laatu parantunut. Siihen tarkoitukseen vyön ostinkin koska mitkään selluvoiteet ei minua ainakaan ole auttaneet ja pirun kalliita nekin on. Olen kyllä erittäin tyytyväinen :)

Yhteistyössä