Tyäpaikan vaihto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen vaihtamassa työpaikkaa. Irtisanomisaikani on kuukausi ja eilen irtisanouduin. Eli työsuhteen viimeinen päivä on 27.1. Tosin alustavasti sovittu, että olisin kuun loppuun. Minulla on paljon lomia etc pitämättä. Voinko aloittaa uudessa työssä heti tammikuun alusta.

Eli pitäisin vapaani vanhasta työstä ja sitten muutaman päällekkäisyyden sumplisin jollakin tavoin . Onko tuo jotenkin laitonta? Saisin siis tammikuulta kahden työpaikan palkan

Enpä usko että voit pitää lomia jos työnantaja haluaa sinun olevan töissä

Kyllä voin. Näin on jo puhuttu. Mutta tarvitsisivat minua just tammikuun lopulla kun siellä jo myönnettyjä lomia.

Uuden työnantajan kanssa sovittu, että voisin pitää pari saldovapaata etukäteen.

Siis on aika haasteellinen setti, mutta pitäisi onnistua. Lisäksi osa töistäni on semmoista, että pitää kirjoittaa esim. ohjeita, joten voin tehdä normityöajan ulkopuolella.

Jotenkin vaan aattelin, että kun en oo kenenkään koskaan tehneen näin :)

Voit aloittaa mikäli sinulla ei ole kilpailukieltosopimusta tjms. Kyllä ihmisellä saa olla useampi työ samaan aikaan ja saa tehdä työtä myös lomalla kunhan ei tee sitä siinä työpaikassa, josta on lomalla ja noudattaa muita mahdollisia rajoituksia kuten kuljettajan lepoaikoja yms..

Yhteistyössä