tyhmä kaipaisi tietoa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sam
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sam

Vieras
elikkäs asun lapseni kanssa kahdestaan ja kelalta vanhempainraha tulee viimeisen kerran ensi kuussa. sossuta päätös,että maaliskuussa alkavat antaa rahaa elämiseen (kun tuo vanhempainraha siis loppuu) ja nyt tyhmänä kysyn;haenko kotihoidontukea kelalta sitten ja miten se vaikuttaa niihin "sossun rahoihin"? siis miten alan nyt toimia?! voinko oikeesti olla näin tyhmä?!! :D

Alkuperäinen kirjoittaja virase:
eikö sossusta oo neuvottu, että miten pitäis toimia? jos kerta sielt on päätöski tullu?

tuskin sossusta päätöstä on. varmaan ap:lle vaan sanottu, ettei ole vanhempainrahakaudella oikeutettu tt-tukeen.

Alkuperäinen kirjoittaja virase:
eikö sossusta oo neuvottu, että miten pitäis toimia? jos kerta sielt on päätöski tullu?
sossussa ei ole sanottu mitään. mutta niin monesti ovat unohtaneet kertoa ja neuvoa miten mun kannattais ja pitäis joissakin asioissa edetä. tämä ei tosiaan ensimmäinen kerta. sain joulukuusta maaliskuuhun päätöksen eikä siinä sanottu yhtikäs mitään kotihoidontuesta eikä viime käynnilläkään mitään sanottu. minä kun olen ensimmäistä kertaa tässä tilanteessa ja kokematon tästä kaikesta.. että näin. olettavat varmasti että itse osaan hoitaa asiani,mutta näin ei ole kun ei tosiaan mitään kokemusta näistä.. :(

Yhteistyössä