V
vieras
Vieras
Voiko hiivatulehdus tarttua miehelle ja jos voi niin miten oireilee?
Sori tyhmä kysymys mutta elämäni ekan hiivan kourissa olen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko hiivatulehdus tarttua miehelle ja jos voi niin miten oireilee?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko hiivatulehdus tarttua miehelle ja jos voi niin miten oireilee?
Mun omalääkäri ei ainakaan osannut sanoo juuta eikä jaata siihen, tarttuuko se mieheen.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko hiivatulehdus tarttua miehelle ja jos voi niin miten oireilee?
Mun omalääkäri ei ainakaan osannut sanoo juuta eikä jaata siihen, tarttuuko se mieheen.
HÄH? No kyllä tosiaanki voi tarttua mieheen. Canesten -yhdistelmäpakkauksessa ainakin on se rasva, jota mieskin voi käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mistähän tämä muuten tulee? Voiko siis puhjeta ihan tosta vaan yhtäkkiä ilman mitään varsinaista "syytä", en ole esim saanut antib.kuuria jonka kylkiäisenä kuulemma usein tulee. On meinaan harvinaisen v*ttumainen vaiva...