Tyhmä kysymys hiivatulehduksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voiko hiivatulehdus tarttua miehelle ja jos voi niin miten oireilee?
Sori tyhmä kysymys mutta elämäni ekan hiivan kourissa olen...

Mun omalääkäri ei ainakaan osannut sanoo juuta eikä jaata siihen, tarttuuko se mieheen.

Mulla oli ainakaan toistuvasti hiivatulehdus ja parani sitten vasta kun mieskin hoidettiin. Pyysin lääkäriltä suun kautta otettavan tabletin ja mieskin söi sellaisen. Loppui tulehdukset. Mies on yleensä oireeton kantaja, mutta tartuttaa sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Mun omalääkäri ei ainakaan osannut sanoo juuta eikä jaata siihen, tarttuuko se mieheen.

HÄH? No kyllä tosiaanki voi tarttua mieheen. Canesten -yhdistelmäpakkauksessa ainakin on se rasva, jota mieskin voi käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja v:

HÄH? No kyllä tosiaanki voi tarttua mieheen. Canesten -yhdistelmäpakkauksessa ainakin on se rasva, jota mieskin voi käyttää.

Meil ei ollu tuosta rasvasta mitään taikaa.

Mistähän tämä muuten tulee? Voiko siis puhjeta ihan tosta vaan yhtäkkiä ilman mitään varsinaista "syytä", en ole esim saanut antib.kuuria jonka kylkiäisenä kuulemma usein tulee. On meinaan harvinaisen v*ttumainen vaiva...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistähän tämä muuten tulee? Voiko siis puhjeta ihan tosta vaan yhtäkkiä ilman mitään varsinaista "syytä", en ole esim saanut antib.kuuria jonka kylkiäisenä kuulemma usein tulee. On meinaan harvinaisen v*ttumainen vaiva...

Stressi, muutokset ruokavaliossa, liikaa sokeria ym. Syitä on monia

Yhteistyössä