Tyhmä kysymys, mutta mikä on vyötärönympäryksesi ja oletko mielestäsi hoikka/normaalivartaloinen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lilli

Vieras
Tuli tuosta yhdestä ketjusta vaan mieleen, että mulla ei oo mitään käsitystä esim. kuinka hoikka on jos vyötärönympärys on 70cm.

Mä oon tässä laihdutellu ja nyt on vyötärö 86cm. Ajattelin, että eka etappi olis se alle 80cm, mikä on suosituskin, mutta onko se vielä mikään hoikka?

No en mäkään ole mielestäni hoikka tällä 86sentillä, mutta mietin, että kuinkahan paljon pitäis senttejä hävittää, että olis hoikka..

Pitäiskö sen olla lähemmäs tuot 60cm? Siihen en tuu ikinä pääsemään, mutta tavoittena ei ookkaan olla mikään oikein hoikka. Ensin yritän päästä tuohon suositeltuun alle 80 cm.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No en mäkään ole mielestäni hoikka tällä 86sentillä, mutta mietin, että kuinkahan paljon pitäis senttejä hävittää, että olis hoikka..

Pitäiskö sen olla lähemmäs tuot 60cm? Siihen en tuu ikinä pääsemään, mutta tavoittena ei ookkaan olla mikään oikein hoikka. Ensin yritän päästä tuohon suositeltuun alle 80 cm.

No eikös se suositus oo sen 80cm, että se ois terveellisin mitta vyötärönympärykseksi? En mie ainakaan ikinä pääsis tuohon 60 senttiin vaikka kuin yrittäisin..

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No eikös se suositus oo sen 80cm, että se ois terveellisin mitta vyötärönympärykseksi? En mie ainakaan ikinä pääsis tuohon 60 senttiin vaikka kuin yrittäisin..

Niinkö se on? Mä oon luullu että tuo 80 on "maksimi", mutta sehän on mukavaa jos tuo on optimi =)

Se paljonko senttejä tarvii lähtee vyötäröltä riippuu aika paljon vartalon mallista. Minä lihon eniten takapuolesta reisistä ja pohkeista. Yllän helposti ylipainoisenakin alle 80 cm lukemiin mutta pohkeet ja reidet pysyvät tuskastuttavan paksuina. Normaalipainoisenakaan en koskaan löytänyt esim. sopivia saappaita vaikka olisin sellaiset halunnut. Eli jos olet omenamallinen ei kannata tähdätäkään lähelle 60 senttiä.

Yhteistyössä