TYHMÄ kysymys pulssista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Eli mulla on ollut vuosia (ehkä aina?) vasemmalla puolella VATSAA sellainen voimakas "pulssin" tuntuinen kohta. Jos makaan selälläni, se näkyy ihan vatsan läpi kun "sykkii" voimakkaasti.
Mikä ihme siinä kohtaa voi olla :D

Jos makaan vatsallani, syke tuntuu vielä voimakkaammin :o

Ainoastaan siis tuossa vasemmalla vatsassa...

Oisko siinä joku valtimo aika lähellä ihoa sykkimässä? Sulla ei taida olla paljon läskiä vatsassa?
Joillakinhan näky kaulavaltimon sykekin kun tarkkaan katsoo.

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
... heti tuli mieleeni, että siellä joku aneyrysma paukuttelee.. kannattaisko ihan varoiksi mennä juttelemaan lääkärille, vaikka tuskin se on mitään vakavaa.

Mitäh?! Mikä?

Sellanen suonipullistuma. Varmaan se on kyllä ihan tollasta kun toisilla on tossa ollut, tuli vaan karsee puistatus kun luin ton sun oirees.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Mulla tuntuu ja näkyy aina sydämenlyönnit vatsalla, on aina näkyny. Oon vaan ajatellu, et kun ei oo läskiä luitten ympärillä et johtuu siitä.. :)

No mäkään en mikään iso kokoinen kyllä ole... niin vois hyvin ollakkin... kääksis..

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Mulla tuntuu ja näkyy aina sydämenlyönnit vatsalla, on aina näkyny. Oon vaan ajatellu, et kun ei oo läskiä luitten ympärillä et johtuu siitä.. :)

sama mulla. varsinkin jos iskee sellanen krapula et joutuu olee pitkällään ni oikein hytkyy koko maha kun sydän tahkoo tuhatta ja sataa :snotty:

Yhteistyössä