tyhmä kysymys sek**stä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vielä neitsyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa olla kumi. ÄLÄ VAIHDA ellet vaihda myös kumia. Saattaa sattua vähän. Jos sattuu enemmän, (tai oikeastaan vähääkään) kannattaa lopettaa.

Oletko siis oikeasti neitsyt? Kokeile sit normaalisti ensin pari vuotta enne kuin alat kakkoseen laittaa!

olen siis neitsyt kakkosen suhteen. muuten kyllä ihan synnyttänyt äiti-ihminen.
ja empä taas tajua miks pitää joidenkin tulla tähän ketjuun sanoo et älä kokeile ja plaa plaa. mä aion kokeilla koska haluan kokeilla. sit sen tietää onko se kivaa vai ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija ap:
ja empä taas tajua miks pitää joidenkin tulla tähän ketjuun sanoo et älä kokeile ja plaa plaa. mä aion kokeilla koska haluan kokeilla. sit sen tietää onko se kivaa vai ei.

:laugh:

Vaikutit niin tietämättömältä että oli pakko suositella väliin jättämistä.

Ei pidä mennä peräaukon eritteitä työntämään emättimeen. Tulee tulehdus.

Ja jos sinulla on vakipartneri ettekä käytä ns normaalistikaan kumia niin ei sitä persereikäänkään sitten tartte. Toki sukupuolitaudit tarttuu sitäkin kautta ja hiv etenkin jopa helpomminkin.

No en kyllä kokeilis/kokeile itse, mut sen verta vastaan, et älä vaan mene koittamaan ilman kumia ja älkää vaan vaihtako reikää vaihtamatta sit kumia kans.

Paskaröörissä on omat bakteerinsa, jotka voi aiheuttaa miehelle pissatulehduksen (e-coli) ja naiselle myös tulehduksia sekä emättimeen että kohtuun että virtsateihin.

Jotta aina, jos persreikää on hipaistukaan, pitäs siinä välissä pippeli pestä.

Vähän nolottaa vastata... Mut oletteko koittaneet samaa sormella? Varaa ainakin kunnolla liukkaria ja tosi varovasti sisälle. Ja teille exit only yms höpisijöille- se ei oo hullumpaa!!

Kumi kannattaa olla, mutta esim.meillä on niin useinkin että mies on itse ykkösessä ja dildo mulla kakkosessa, saa paljon paremman orgasmin(ja siis ihan vähän vaan yleensä sisällä)..ja jos mies niin harvoin sekään kokonaan sinne työntyy..sanokoot muut mielipiteitään vaan ,kuten minäkin ja se on että pidän kakkoseenkin laittamisesta ;)kaikille ei sovi, sattuu jne.mutta meitä on erillaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Vähän nolottaa vastata... Mut oletteko koittaneet samaa sormella? Varaa ainakin kunnolla liukkaria ja tosi varovasti sisälle. Ja teille exit only yms höpisijöille- se ei oo hullumpaa!!

ja on mies laittanut sormeakin sinne..sillon en ole tarvinnut erillistä liukkaria, aina en sauvallakaan.

mitä sit kyselet? mene harrastamaan..hus hus.

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:

mitä sit kyselet? mene harrastamaan..hus hus.

no ihan mielenkiinnosta kuule kyselen. mulle kuitenkin uus juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:

Mä en todellakaan tykkää, että mun persreikää käpälöidään! Ei kai kaikkien pidä tykätä samasta????

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
mä en ymmärrä mitä jännää siinä on. ja miks jotkut miehet haluu sitä :x :x

ei kai siinä mitään jännää, ja meillä se lähinnä olen minä joka kerjää miestä sinne jotain työntämään, sormea tai dildoa;) ja joskus mies kysyy saako p'''a per.... :) että makuasia

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Kannattaa olla kumi. ÄLÄ VAIHDA ellet vaihda myös kumia. Saattaa sattua vähän. Jos sattuu enemmän, (tai oikeastaan vähääkään) kannattaa lopettaa.

Oletko siis oikeasti neitsyt? Kokeile sit normaalisti ensin pari vuotta enne kuin alat kakkoseen laittaa!

Näin.