V
vielä neitsyt
Vieras
eli aiotaan kokeilla kakkoseen .. niin täytyyks olla aina kumi ja voiks sieltä vaihtaa "ykköseen" tai "ykkösestä" kakkoseen. sattuukohan paljon?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Jätä väliin. Naisella on ihan oma aukko seksiä varten.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Jätä väliin. Naisella on ihan oma aukko seksiä varten.
Peesi tähän
:x
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Jätä väliin. Naisella on ihan oma aukko seksiä varten.
Peesi tähän
:x
just näin. :x
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija ap:olen siis neitsyt kakkosen suhteen. muuten kyllä ihan synnyttänyt äiti-ihminen.
ja empä taas tajua miks pitää joidenkin tulla tähän ketjuun sanoo et älä kokeile ja plaa plaa. mä aion kokeilla koska haluan kokeilla. sit sen tietää onko se kivaa vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija ap:olen siis neitsyt kakkosen suhteen. muuten kyllä ihan synnyttänyt äiti-ihminen.
ja empä taas tajua miks pitää joidenkin tulla tähän ketjuun sanoo et älä kokeile ja plaa plaa. mä aion kokeilla koska haluan kokeilla. sit sen tietää onko se kivaa vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Vähän nolottaa vastata... Mut oletteko koittaneet samaa sormella? Varaa ainakin kunnolla liukkaria ja tosi varovasti sisälle. Ja teille exit only yms höpisijöille- se ei oo hullumpaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija ap:olen siis neitsyt kakkosen suhteen. muuten kyllä ihan synnyttänyt äiti-ihminen.
mitä sit kyselet? mene harrastamaan..hus hus.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Vähän nolottaa vastata... Mut oletteko koittaneet samaa sormella? Varaa ainakin kunnolla liukkaria ja tosi varovasti sisälle. Ja teille exit only yms höpisijöille- se ei oo hullumpaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:mä en ymmärrä mitä jännää siinä on. ja miks jotkut miehet haluu sitä :x :x
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:Kannattaa olla kumi. ÄLÄ VAIHDA ellet vaihda myös kumia. Saattaa sattua vähän. Jos sattuu enemmän, (tai oikeastaan vähääkään) kannattaa lopettaa.
Oletko siis oikeasti neitsyt? Kokeile sit normaalisti ensin pari vuotta enne kuin alat kakkoseen laittaa!