tyhmä,tyhmempi,TYHMIN,jotenka jos joku vois valaista :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan pihalla

Vieras
Eli jos lapsella paikka päiväkotiin,siinä osapäiväisenä,vai mikähän se oli :D
Elikkäs siis 13pv:nä/kk ja onko se nyt max. 5h/pv.
Niiiin; Onko se nyt niin että se on se 5h,minkä saa pitää lasta päiväkodissa?
Ja saako itse päättää kellon ajan?-tuoko aamusta vai päivästä?
Ja miten kannattaa tehdä?-monelta viedä?
ja saako nuo päivätkin päättää itse?-tyyliin 1vko; ma,ti,ke
2vko; ke,to 3vko; ma,ti,to,pe 4vko; ma,ti,ke,to, ??
Vai mitenkä se nyt menee :D
Apuva apuva! Meidän ainokainen ei koskaan ole ennen ollut päiväkodissa ja nyt aloittaa siellä osapäiväisenä(vai mikä se nyt olikaan)...voi ääliö minä :D

..niin ja vaikka pitäisi vain vaikka 10pv/kk,niin tuleeko siltikin se maksu sen 13pv/kk mukaan?

Jos nyt tuntuu että olen täys toope,niin voiko joku vaikka laittaa linkin jonnekkin mistä asia selviää,mikäli ei viitsi edes vastata tähän kummemmin :D

Maksu menee sne mukaan mitä on sovittuna, eli sen 13 päivän mukaan. Ite voi päättää mitkä viikonpäivät käyttää, listat kahdeksi viikoksi etukäteen vietävä. % tuntia ei saa ylittyä yhtenäkään päivänä tai maksu menee koko kuulta isomman mukaan.

Yleensä päiväkoti määrää päivät ja kellonajan! Yleensä se kellonaika on 8-12 vaikka onkin vain 4h...

muok. vaihtelee varmaan eri kaupungeissa....nii näin siis vain jos ei ole työn takia hoidon tarvetta!! Muuten miten vain..

Meillä oli perhepäivähoidossa osapäiväisenä 20pv/kk niin siinä oli että kahdessa viikossa sai hoitotunteja olla korkeintaan 50 ja jos toisena yhtenä päivänä oli 8h niin sai olla kunhan 2viikon tunnit ei ylittyneet eli oli sitten toisina päivinä vähemmän. mutta päiväkodissa on varmaan eri tavalla. puolipäiväisten vakiohoitoaika on ainakin meillä 8-12 ja korkeintaan 5h päivässä saa olla.

Alkuperäinen kirjoittaja ihan pihalla:
ja saako nuo päivätkin päättää itse?-tyyliin 1vko; ma,ti,ke
2vko; ke,to 3vko; ma,ti,to,pe 4vko; ma,ti,ke,to, ??

Itse saat toki päättää, mutta kaikki pääsevät helpommalla , jos lapsi on hoidossa aina samoina viikonpäivinä. Sinunkin on helpompi muistaa asia ja sopia omat menosi sen mukaan. Joissain päiväkodeissa otetaan toinen lapsi niille vapaaksi jääviksi päiviksi.

Yhteistyössä