tyhmää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
poika on isällään ja mies on ollut liikenteessä koko päivän. sinänsä ei haittaa ku oon nukkunu univelkoja pois. nyt mies lähti hakeen meille pizzoja ja lähtiessään vaan ilmotti et saattaa lähtee jätkien kans myöhemmin tänää ajaan kartingia :/
ei mulla ole mitään sitä vastaan et on kavereiden kanssa ja tekee jotain kivaa,mut olisko tästäki vointu puhua vähän aiemmin et mäkin olisin ehtiny suunnitella jotain? nyt oon soitellu ihmisiä läpi ja kaikilla on jotain.
kiva taas kököttää lauantai-ilta yksin kotona. :|
no,toivottavasti eivät lähtis :ashamed:

Niin... :/
Meillä on miehen kans niin vähän aikaa ihan vaan kahdestaan että ei tulis mun miehelle mieleenkään tommonen yhtäkkinen meno jos olis tiedossa että saatais olla ihan kaksin. Mut tietty sulla on niin eri asia kun oletan että poika on silloin tällöin (joka toinen viikonloppu?) isällään ja teillä sitten miehesi kanssa aika ajoin yhteistä aikaa kaksin.

Just eilen mietittiin miehen kans että kuinka sitä osais olla yksikseen pari päivää..
Siis jos olettais että mä saisin olla vaik pari päivää ihan yksikseen kotona...
Ensin uhosin että no menee ihan miten päin vaan mut hetken tuumailtuani tulin tulokseen että kyllä mä jo ekan päivän illalla kaipaisin mun pientä kultaa :heart: Ja jo ekana päivänä moneen kertaan kerkeisin miettimään että mitenhän mun kulta jaksaa ja pärjää :ashamed:

Miestä ei varmaan ihan nuin nopeesti tulis ikävä... pari päivää vois olla pois ilman että mä kerkeisin kauheesti kaipaamaan :D

no eip menny kartingia ajaan,mut eipä oo kotonakaan (on talvirenkaita vaihtamassa,mut tuskinpa tulee suoraan hommat hoidettuaan kotiin)
mä värjäsin hiukset ja kävin saunassa ja lämmitän kohta palan pizzaa ja kahviakin tekis vähän mieli :o
ekan kerran musta tuntuu et on aika kiva olla yksin :)
yleensä oon ihan rikki ku en tykkää yhtään yksinolosta.. :/

Yhteistyössä