Hae Anna.fi-sivustolta

Tyhmä kumppani vai onko muuten vaan saamaton?

Viestiketju osiossa 'Avioero' , käynnistäjänä Womanizer, 02.12.2017.

1. Womanizer Vierailija

Se on sellainen juttu, että puolisoni on tyhmä kuin saapas. Anteeksi suora puheeni. Kun ei ymmärrä perusasioita, kun täytyy kuukausitolkulla miettiä. Ei mene asiat kaaliin. Pitäisi tehdä nopeita päätöksiä joskus, hän vain vatuloi...
    En jaksa tuota ihmistä. En todella. Onko se tyhmä vai muuten vaan saamaton? Tärkeät asiat saavat turhaa viivettä hänen hidastelujen takia. Saa minut usein raivon partaalle. :mad:Kyllä on toisten asioihin puuttumassa ja sotkeentuu, muttei omiaan hoida. Remonttia tekee vuosia, silti tuhlaa rahaa myös ihan järjettömiin asioihin. Niissä ei mieti, mitä rahaan tulee. Alan kyllästyä vätykseen, saamaton. Kotona voi olla rikki useita laitteita, ei korjaa. :confused::mad:Osaaminen tietysti voi olla niin ja näin. Ostan sitten uuden, jos korjaa ei. En ala enää hoitamaan kaikkea. Kyseessä siis mies. Mutta esim kun pyykkiä pestään, hän haistelee huuhteluaineet, haluaa kaupassa valita ko. pesutarvikkeita. Outo tapa miehellä.:unsure: Joku feministi kukoistaa sieltä. Puuttuu minun tekemisiini kyllä, että pitäisi noin ja näin. Hänen autonsa on kuin roskapussi, ei saa aikaiseksi siivousta. Vuosien myötä muuttunut epäsiistiksi. :poop:... Mutta kun sukulaiset pyytää jotain apua, on heti valmis kuin postipoika.:D Ei mieti. Ei heille uskalla sanoa asioista ettei tekisi... Kai. Kun yritän keskustella hänen kanssaan syvällisesti, tulee vastaus, "en minä ymmärrä tuollaisia". huomattu on. Tai plärää puhelintaan kun yritän puhua. Sama kuin päätään hakkasi seinään. Olen alkanut miettiä eroa ihan vakavasti.(n) Ei liene enää väärti olla kimpassa. 12 vuotta oltu, yhä vaan pahenee. :( mitähän sanotte tähän?

2. vierailija Vierailija

Tuollaisen miehen valitseminen aikoinaan kertoo siitä ettet sinäkään taida mikään neropatti olla.

3. Vatuloi Vierailija

Taitaa olla savosta, kun kerran vatuloi.
    Kyllä on pitkäpinnainen nainen, kun jo 12 vuotta on tuota vatuloijaa katsellut. Vatuiloitko sinä itsekin, jotta kannattaako tässä olla, tehdäkö muutosta vai ryhtyä itse toimeen ja ottaa työkalut käteen?

Immeisellä on kaltaistansa seuraa - yleensä.

4. vierailija Vierailija

12 vuotta ollut yhdessä ja puoliso on tyhmä kuin saapas, mikä itse olet? Täydellisyys vai

Ei sussakaan mitään kehuttavaa, mutta puolisosi ei vaikuta tyhmältä vaa aikaan saamattomalta. Tollainen "suorapuheisuus" ei tunnu rehelliseltä vaa puhu suoraa puolisollesi. Kerro että on tyhmä kuin saapas ja kerro miksi sanot tyhmäksi...

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri