Tyhmintä mitä sinusta on sanottu??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mie

Vieras
Elikkäs... tuli mieleen kun tässä vähän aikaa sitten oli ketju, jossa kysyttiin, että mikä on tyhmintä mitä sinulta on kysytty, niin ois taas kiva naureskella urpoille ja irmoille (anteeksi lainaus) =) Nyt kiinnostaisi tietää, mitä perätöntä, älytöntä tai muuten vaan idioottimaista sinusta/sinulle on sanottu (ei välttämättä lapsista)

Mulla ei tuu nyt mitään muuta viksua mieleen äkkiseltään kun tossa abaut viikko sitten yks mies kysyi multa, et riittääkö tollasille punapäisille vartijoille muka töitä? Repesin ihan täysin.

P.S. töitä on niin paljon kun jaksaa tehdä ja sit viel vähän päälle.

Appiukko sano äitienpäivänä et tekisit sinäkin joskus ees jotain, viittasi siihen kun en lähteny puusavotalle tai muutenkaan viihdy ulkohommissa, varsinkaan nyt raskaana. Mun mielestä se ei tarkota sitä etten koskaan tekisi mitään, mut ilmeisesti kotitöitä ei tämä mies laske..

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
entinen työkaveri (miespuoleinen ) ihmetteli,et miten mieheni on kestänyt mua jo 11 vuotta :kieh: :kieh: :o

Joo, mullekin eksä sanoi samantyylisesti, kun olin muuttanut yhteen 6kk aiemmin uuden miehen kanssa. Ihmetteli, miten kukaan on kestänyt asua kanssani jo puoli vuotta.
Noh, tästä on nyt aikaa neljä vuotta, ja vielä "uuden" kanssa samassa ooitteessa asustellaan.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja terkut Jannelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
entinen työkaveri (miespuoleinen ) ihmetteli,et miten mieheni on kestänyt mua jo 11 vuotta :kieh: :kieh: :o

Joo, mullekin eksä sanoi samantyylisesti, kun olin muuttanut yhteen 6kk aiemmin uuden miehen kanssa. Ihmetteli, miten kukaan on kestänyt asua kanssani jo puoli vuotta.
Noh, tästä on nyt aikaa neljä vuotta, ja vielä "uuden" kanssa samassa ooitteessa asustellaan.. :)

Noinhan ne yleensä menee :D mun äiti huusi mulle joskus, että mun kanssa ei taatusti kukaan halua elää ja asua, ei mua voi kukaan kestää jne :whistle: no, aika hyvin on mies kestänyt mua jo yli 5 vuotta :heart:

Oi, näitä on paljon.
Törmään harva se viikko juttuihin, kun tullaan kysymään ja iahan totena väittämään mitä olen muka tehnyt tai sanonut.
Näitä pikkukaupungin vittumaisimpia piirteitä :kieh: :kieh: :kieh: .
Muut tuntevat sinut hemmetisti paremmin kuin sinä itse |O |O |O .

yläasteella olin ihastunut erääseen poikaan.
Tytöt järkkäs meidät samaan tilaan salaa ja kertoivat pojalle että olin ihastunut häneen ja tahtoisin alkaa hänen kanssa seurustelemaan.
Poika vilkas mua ja sanoi että sä olet niin ruma että oksettaa, tuokaa mulle ämpäri. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
yläasteella olin ihastunut erääseen poikaan.
Tytöt järkkäs meidät samaan tilaan salaa ja kertoivat pojalle että olin ihastunut häneen ja tahtoisin alkaa hänen kanssa seurustelemaan.
Poika vilkas mua ja sanoi että sä olet niin ruma että oksettaa, tuokaa mulle ämpäri. :kieh:

:o :hug:

Mä istuin kerran bussissa ja samassa bussissa on oli semmoinen höpöttäjänainen ja se pyysi mua ottamaan rillit pois että näkee miltä mä näytän ilman ja sanoi että usein monet ovat kauniinpia ilman laseja. No kun näki mut ilman laseja niin ei sanonut mitään :whistle: :laugh:

Tiedän kyllä itsekkin että en ole kaunis ;)

Tuli mieleen yksi kommentti minusta, joka hiukan loukkasikin silloin.
Miehen kaveri oli sanonut miehelleni(joka oli lähdössä minun luokse) "sen aliravitun luokseko menet" :/ Hiukan loukkasi tuo ja kyllä siitä hänelle mainitsinkin aikoinaan.(hoikka olen edelleen,mutten aliravittu)

Entinen bestis sanoi "ei ihme ettet saa ketään, kun ei sulla ole edes rintoja mitä katsella" :( Tälläisiä loukkauksia kuuntelin monet kerrat yläasteella ja hiukan kolautteli aina itsetuntoa.

Minun anoppi sanoi seurustelun alkuaikoina minulle, et "miten sä kestät tota Kallee" ....Tarkotti siis omaa poikaansa. Ilmeisesti tarkoitti sitä, että mieheni on aika kiivasluontoinen....

Ei pahin, mutta nyt tuli mieleen.
miehen sisko kyseli miltä hänen uusi kaulakorunsa näyttää. Siihenpä vastasin ihan rehellisesti, ettei se sovi sulle. Kaulakoru näytti joltain koirankaulapannalta hänen kaulassaan :laugh: siihen sisko sit sanoi että olen aina niin negatiivinen, todella ärsyttävällä äänensävyllä. Sitä edellisenä päivänä kysyi uudesta hiusväristä. Sanoin ettei sovi sulle. Liian tumma. Voiko näiden perusteella sanoa toista negatiiviseksi.. Tokasin kumminkin lopuks: Vain kriittinen ja rehellinen :D

Uusimmat

Yhteistyössä