tyhmyydestä sakotetaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sareiv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sareiv

Vieras
Aloimme mieheni kanssa seurustella kun olin 15 ja hän viitisen vuotta vanhempi. Annoin ymmärtää olevani kokeneempi kuin mitä olin, sillä pelkäsin että jollen miellytä, hän ei jaksa olla kanssani.
Hän ei koskaan siis painostanut minua mihinkään, vaan kaikki tapahtui omasta aloitteestani, ja tässä kaikkien ongelmien juuri onkin. Olin vain niin keskittynyt tyydyttämään hänen tarpeensa että unohdin omani täysin, ja nyt olenkin siten hieman hukassa itseni kanssa.

Mies rakastaa peppuseksiä yli kaiken, olin ensimmäinen joka hänen antoi kokeilla ja itsestänikin se tuntuu todella hyvälle kun tunnelma on oikea. Nyt Reilun viiden vuoden yhdessäolon jälkeen voin sanoa että peppuseksi on eniten harrastettu "laji" meillä, tuntuu että jos ns.normaaliyhdyntää harjoitamme niin se tapahtuu minun mielikseni. Ja yleensä jonkin aikaa sekstattuamme pyydänkin sitten itse p.seksiä sillä koen oloni tukalaksi ajatellessani ettei mieheni nauti ns.normiseksistä. Suuseksiä annan hänelle usein, nyt toista lastamme odottaessa todella useinkin sillä muuhun seksiin en ole kyennyt.

Tuntuu että mieheni ei ole juuri kiinnostunut minun nautinnostani, kertaakaan hän ei ole yrittänytkään hyväillä minua sormin. Suuseksiä hän on antanut minulle ehkä viitisen kertaa koko suhteemme aikana, ja aina minun mielikseni, pyynnöstäni. Hän ei kuulemma siitä saa juuri kicksejä, ja minä olen kääntänyt sen niin, että minä joko maistun ,haisen tai näytän pahalle.Nyt sitten vaikka hän yrittäisikin joskus (minun mielikseni) en kykene rentoutumaan ja nauttimaan. Olen yrittänyt puhua mieheni kanssa, mutta hän sanoo vain että kaikki on minun pääni sisällä ja asia jää siihen. Hän ei kuitenkaan tee aloitetta minun hyväilemiseksi, kenties nykyään siksi että olen tarpeeksi monta kertaa kavahtanut kauemmas ja alkanut vuorostani hyväillä/suikittaa häntä. Nykyään seksistä jää minulle aika katkera jälkimaku, tunnen lähinnä että olen täyttänyt velvollisuuteni.Olen onnellinen saadessani mieheni onnelliseksi, tämä vain kostautuu sillä etten itse saa. Näyttelen orgasmini, näin olen tehnyt alusta saakka ja asiaa on vaikea muuttaa. En halua vaatia mieheltäni asioita vain minun mielikseni,kuten hyväilyä tms.

Rakastan miestäni ja hänkin minua, eihän hän ole syyllinen siihen miten minä päässäni asiat olen kääntänyt. Toivoisin vain että hän heräisi jotenkin huomaamaan että molemminpuolinen nautinnontuottaminen voisi olla mukavaa, mutta itsepä olen kuoppani kaivanut. Hän todella on ihana aviomies ja upea isä, ainoa missä hän on "epähuomaavainen" on seksi.

Tekstistä saa käsityksen että olen alistuvainen vaimoparka vaikka tosiasia ei näin ole, paremminkin päinvastoin. =) helpottaa kun sai purkaa tuntojaan edes jonnekin, jospa saisi vaikka neuvoja miten miehen saa haluamaan jotain muutakin kuin p.seksiä. Pihtaaminen kun ei auta, kuin ei myöskään "ylitarjonta".. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 12:35 sareiv kirjoitti:
Aloimme mieheni kanssa seurustella kun olin 15 ja hän viitisen vuotta vanhempi. Annoin ymmärtää olevani kokeneempi kuin mitä olin, sillä pelkäsin että jollen miellytä, hän ei jaksa olla kanssani.
Hän ei koskaan siis painostanut minua mihinkään, vaan kaikki tapahtui omasta aloitteestani, ja tässä kaikkien ongelmien juuri onkin. Olin vain niin keskittynyt tyydyttämään hänen tarpeensa että unohdin omani täysin, ja nyt olenkin siten hieman hukassa itseni kanssa.

Vaikka hän ei ole painostanut sinua mitenkään mihinkään, on hän silti lain edessä lapsen hyväksikäyttäjä ja joutaisi linnaan. Nämä rikokset eivät vanhene nopeasti, joten pidä suuta tiukemmalla, jollet vartavasten halua hänen joutuvan vankilaan. Siellä ei ole pedofiileille kivat oltavat.

Nyt kyllä herra poliisi on jakamassa oppejaan hieman väärällä osastolla vaikkakin toisaalta saattaa se linnassa käväsy saada keskustelun aloittajan miehen mielimään pim.ppaa vähän enemmän tai ainakin puolison osaan asettuminen peppuleikeissä on hieman helpompaa.

Niin ja häkkihän ei heilahda tälläsessä tapauksessa jos voidaan todeta, että mies on ollut samalla henkisellä tasolla alaikäisen kanssa tarkoittamatta kuitenkaan jälkeen jääneisyyttä.

Itse kysymykseen ei minulla eikä varmaan monella muullakaan ole yksiselitteistä ratkaisua, mutta eräs perusjuttu mikä kannattaa muistaa on että puhumalla ne solmut aukee. Kai sitä voisi olettaa että jos miehesi sinua rakastaa ja täten myös haluaa sinulle myös kaikkea hyvää on oletettavaa että hän pyytämällä yrittäisi antaa myös sinulle nautintoa sinun tavallasi.

Aloitus otsikkosi kuvaa täysin tilannettasi. Olet itse jo todennut asian mitä kysyt. On vaikea muuttaa mitään kun on tyhmyyttään/lapsellisuuttaan aloittanut näyttelemisen.
Vaikka et sano tuntevasi oloasi alistetuksi, silti alistut ja koet sen pahana ja jopa hyväksikäytetyn tunteena seksin jälkeen.
Vielä noin nuoren tytön kanssa aloitettu seksi suhde suoraan peppuseksinä?
Miksi, ei mitään hyväilyjä sinulle, kuulostaa oudolta.
Pelkäänpä vain että et itse jaksa loputtomiin tätä näyttelemistäsi, eikä ehkä peppusikaan sitä seksiä, sekin varmaan jo mietityttää.
Vaikeassa tilanteessa olet.

P.seksistä emme toki suoraan aloittaneet, vaan tämä alkoi vasta myöhemmin. Ja polliisille tarkennusta, olin 15 kun tapasimme mutta ehdin täyttää 16 ennen kuin mitään äksöniä tapahtui.
Kaduttaa nyt ihan #&%?$!* että tuli edes kirjoitettua tänne.

Uskoisin, että kirjoitit tuon lähinnä purkaaksesi tunteita ja ahdistustasi etkä niinkään neuvoja kysyäksesi.

Nuoren miehenä kuitenkin tuosta sai sen perinteisin kuvan naisten ajatusmaailmasta, jossa miehestä tehdään syyllinen, vaikka hän luultavasti olettaa, ja syystäkin koska et ole hänelle ei ole muuta sanottu, että suhde on kunnossa ja seksistä tykkää kummatkin. Älä ole niin naivii, että oletat miehen lukevan ajatuksia ja muuttavan käytöstään tuosta vaan yhtäkkiä. Asiasta pitää puhua, vaikka se ei niin mukavaa olisikaan. Voihan olla, että miehesikin on täysin tyytymätön ja pettynyt teidän seksielämään, koska se on liian helppoa kun hän saa aina kaiken haluamansa, mutta sinun laillasi hän pitää sen sisällään etkä voi sitä tietää, ellei hän itse puhu asiasta.

Ei tässä ollu tarkoitus sen kummemmin arvostella ketään, mutta pointti oli se että asiaa ei ole olemassa, kuin asianosaisen päässä, ellei siitä puhuta toiselle. Se että saa kaiken mitä haluaa "ilmaiseksi" (tässä tapauksessa miehesi sinulta makuuhuoneessa) ei yleensä tee ketään pitemmän päälle onnellliseksi vaan se passivoittaa ja tekee asioista itsestään selvyyksiä. Siksi äänestin kokoomusta :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.03.2007 klo 22:13 sareiv kirjoitti:
Kaduttaa nyt ihan #&%?$!* että tuli edes kirjoitettua tänne.

Uskon tämän! Saamasi vastaukset ovat harvinaisen heikkoja..

Ensiksikin, syyllistä ei ole eikä teistä kumpikaan ole sen tyhmempi kuin toinen, tilanne on mennyt mihin on mennyt ja kun kumpikaan teistä ei ole tilanteen muuttamiseen ryhtynyt, ei mikään ole muuttunut vuosienkaan varrella. Voisin hyvin kuvitella, että olisin samanlaisessa tilanteessa, jos olisin alkanut seurustelemaan noin nuorena (tai siis, aloinkin ;) mutta se ei kestänyt noin kauaa) ja olisin edelleen samassa suhteessa.

Ensiksikin, onnittele itseäsi siitä, että osaat tyydyttää miehesi ja tehdä hänet tyytyväiseksi!! Se on iso asia!

Mutta jotta myös itse oppisit nauttimaan ja saamaan enemmän seksistänne, täytyy sen eteen tehdä tosissaan töitä! Minä tein sen työn mm. vaihtamalla partnereita, kunnes löytyi Elämäni Mies, jonka kanssa sängyssä kehtasi ihan mitä vain ja oppia omaa seksuaalisuuttaan. Ei oikea tapa ole vaihtaa partnereita vaan kehdata, lopettaa häpeily - eli kaiken voi tehdä myös saman oman miehensä kanssa. Pitää opetella kehtaamaan, ei muuta.

Voithan aloittaa koko homman jossakin vaiheessa vaikka kysymällä mieheltäsi, haluaisiko hän katsella, kun itse teet itsellesi orgasmin.. ainakin minun mieheni on aina innokas katsomaan ja oppimaan miten se tapahtuu. Jos itsesi tyydyttäminen ei onnistukaan miehesi katsellessa, ÄLÄ NÄYTTELE loppuun asti vaan sano, että nyt kyllä alkoikin ujostuttamaan.. näytä omin käsin mikä tuntuu sinusta hyvälle, miten "päin" pitää kosketella ja liikutella, kuinka kovasti, millä sormilla, KERRO SUORAAN mistä tykkäät (ja mistä et). Kerro vaikka millä kaikella olet fantasioinut tyydyttäväsi itseäsi. Kysele koko ajan, miltä se katselu tuntuu, pidä rentoa puhetta yllä. Se, että pariskunta ajattelee mitä toinen ajattelee ja tekee johtopäätöksensä sen mukaan ja toivoo, että toinen ajattelisi sen jälkeen niin tai näin ja toimii sitten itse taas luulojensa perusteella - on JUURI sitä, miksi parisuhde vieraantuu. Puhe on ainoa keino saada selville mitä toinen oikeasti ajattelee ja suhtautuu, pelkkä kysymys ja vastaus ei riitä.

Kyllä nainen on niin erilainen kuin mies, että jos et ole koskaan antanut "käyttöohjeita", mistä se mies keksisi, miten niin erilainen systeemi toimii..? Miehesi on siis ollut parikymppinen tavatessanne - ei senKÄÄN ikäinen poikanen juuri vielä osaa naisen niksejä. Eikä ainakaan sinun omiasi, jos et ole koskaan ohjeistanut.. ;)

Jos miehesi välttelee suuseksiä, kysy vaikka kävisitkö äkkiä ensin pesulla - jos siis pelkäät haisevasi/maistuvasi pahalle. Muista, että vaikka suussa on paljon enemmän ja vaarallisempia bakteereja kuin alapäässä - silti itsekin tykkään kyllä ehdottoman puhtaasta ja jynssätystä hygieniasta..

Itse en ehkä menisi kertomaan, että olet näytellyt orgasmit aiemmin. ELLEI tilanne avaudu ja alatte pystyä puhumaan KAIKESTA seksissä. Mutta voisithan nyt vaikka haluta "uudenlaista" orgasmia, synnytysten jälkeen kun orgasmit paranevat (ainakin minulle on käynyt niin - samoin miehelleni =) ). Tai jotain sinnepäin. Luulisi miehesi innostuvan asiasta, jos pystyy tuottamaan naiselleen UUDENLAISEN megaorgasmin..

Kokeiluntäyteistä ja avointa tulevaisuutta teille!

Jos kerran et ole alistettu, niin kerro sitten miehellesi selvästi, mitä mieltä olet. Näytä vaikkapa aloitusviestisi hänelle. Vain keskustelemalla ja vaatimalla voit muuttaa tilanteen. Ei mies voi mitenkään tietää, että olet tyytymätön ja muuttaa toimintatapojaan, jos jatkat näyttelemistä.

Mielestäni sinun on aika olla itsekäs ja lakata ajattelemasta miehesi tarpeita. Nyt on hänen vuoronsa tyydyttää sinut ja täyttää kaikki toiveesi. Eiköhän se mies kuitenkin saa siinä sivussa oman osansa.

Kerro miehellesi että olet teeskennellyt kaikki orkkusi ja seuraavan kerran kun sekstaatte, vain sinun pitää saada, ei hänen. kyllä varmasti herättää!

Joskus kun on oikein pahamieli kirjoittaa juuri sen mikä mieltä eniten painaa.Ei pysty pitämään sitä täyttä kontrollia päällä. Ap.n elämässä taitaa olla muutakin kuin seksi näyteltyä. Kullissit usein sortuvat pinen murtuman saadessaan.
Miksi haluat vain puolustaa miestäsi ja tavallaan syyllistää itseäsi?