Tykkääkö muut jos naapurit soittaa hyvää musaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Minä oikeen odotan että joku naapureista alkais bilettää että sais kuunnella musaa :whistle: :D
Nyt olenkin hyvin viihtyny takapihallani kun hyvä poppi soi, itekseen en niin tykkää kovallaan hudattaa mutta näin naapurista kuultuna ihan kiva. B)

Mä taidan tässä talossa olla se joka soittaa musiikkia, ei muitten tyköä kuulu ikinä mitään. :D

Lapsena aina lauantai-iltaisin istuttiin kotona pihalla grillaamassa ja kuunneltiin läheiseltä tanssipaikalta kuuluvaa musiikkia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä taidan tässä talossa olla se joka soittaa musiikkia, ei muitten tyköä kuulu ikinä mitään. :D

Lapsena aina lauantai-iltaisin istuttiin kotona pihalla grillaamassa ja kuunneltiin läheiseltä tanssipaikalta kuuluvaa musiikkia. :)

Kyllä minäkin musiikkia kuuntelen miltei aina, mutta yksin siitä nauttii eritavalla.
Piru kun ei pääse mukaan pippaloihin :kieh: :D

ehkä se menis jos sattuis hyvään saumaan ja hyvää musiikkia mut ku naapurista kuuluu kymmenen aikaan illal joko torvea, kitaraa tai haitaria. ei onneks kovin useesti. köh ja tupakin savua parvekkeelta. Kivasti myös puhe kuuluu olohuoneeseen jos parvekkeen ovi on auki. Lättäsin se vauhdilla kii ton savun takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyykerö:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
riippuu vuorokauden ajasta..edellisessä asunnossa naapurit soitti yöllä ja ei niin hyvää musiikkia..

:D Entäs jos olisi ollut tosi hyvää musiikkia? :D
joo ei.. :D yöllä sitä nukutaan yleensä.. :whistle:

Mie veikkaan kanssa, että paljon mukavampaa se uinuminen silloin yöllä
:D

Yhteistyössä