Tykkääkö teidän pikkutytöt käyttää pinnejä, pampuloita yms?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saiccu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Saiccu

Aktiivinen jäsen
22.03.2005
4 195
0
36
Minun tyttöni on 2v2kk. eikä ainakaan vielä tykkää yhtään pampuloista. Kampasin juuri tytön hiuksia ja tein pienen letin, hah, eihän siitä mitään tullut. Heti tyttö otti pampulat pois ja pörhisti käsillään hiuksiaan. Pinneistä ei myöskään tuo tyttö perusta yhtään.

Likka on tyytyväinen kun hiukset on sekaisin ja saappaat väärissä jaloissa, sit ei kuin menoksi. *Pyörittelee silmiään -hymiö puuttuu* :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Minun tyttöni on 2v2kk. eikä ainakaan vielä tykkää yhtään pampuloista. Kampasin juuri tytön hiuksia ja tein pienen letin, hah, eihän siitä mitään tullut. Heti tyttö otti pampulat pois ja pörhisti käsillään hiuksiaan. Pinneistä ei myöskään tuo tyttö perusta yhtään.

Likka on tyytyväinen kun hiukset on sekaisin ja saappaat väärissä jaloissa, sit ei kuin menoksi. *Pyörittelee silmiään -hymiö puuttuu* :xmas:

Meill on ihan samanlainen 2vee.

Ponnarit yms. viritelmät ottaa heti pois. Pinnejä on alkanut pitää, kun kasvatetaan otsatukkaa pois (pyörteiden takia) ja on kai huomannut, että pinnit on parempi vaihtoehto kuin silmillä roikkuvat hiukset.

Eivät tykkää. Kohta 5v ei ikinä antaisi laittaa saparoita tai nättejä pinnejä, kolmevuotiaalla on yleensä pinnillä otsatukka sivussa mutta senkin ottaa aina pois ja heittää menemään. Hiuspantoja eivät käytä ollenkaan.

Joo, niin tuttua. :D Mitä kulahtaneempi lippis -sen parempi.

Tuo pimu on vielä hauska minipää. Tuo lippis oli pojalla yksivuotiaana, tuolle kaksivuotiaalle tytölle se sopii kun kiristää vähän. :D Likainen se alkaa olla mutta kaipa se vielä loppukesän menee. Tai sitten voisin pestä sen yöllä salaa. :whistle:

Pipoistakin kelpaa vain yksi, mun neuloma pörröpipo. Sitä se yrittää nyt kesälläkin pitää välillä. Viipottaa sisällä pelkkä vaippa ja pipo päällään. :heart:

meidän 2v neiti ei millään tahtois pitää hiuksia kiinni.sitten aina saan sen huijattua että saadaan tukka ponnarille.Muuten on kuin joku ronja ryövärintytär tukka silmillä ja sotkussa

5-v tyttö ei anna laittaa hiuksia kiinni yhtään, hyvä jos harjata. Pikkuveli sen sijaan haluaisi pinnejä ym... valitsi päiväkodista 2-v synttärilahjaksikin hiuspampulat. Nyt tosin poika 3,5 v ja ajetaan hiukset koneella ettei enää pampulat pysy.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Joo, niin tuttua. :D Mitä kulahtaneempi lippis -sen parempi.

Tuo pimu on vielä hauska minipää. Tuo lippis oli pojalla yksivuotiaana, tuolle kaksivuotiaalle tytölle se sopii kun kiristää vähän. :D Likainen se alkaa olla mutta kaipa se vielä loppukesän menee. Tai sitten voisin pestä sen yöllä salaa. :whistle:

Pipoistakin kelpaa vain yksi, mun neuloma pörröpipo. Sitä se yrittää nyt kesälläkin pitää välillä. Viipottaa sisällä pelkkä vaippa ja pipo päällään. :heart:

Hih, varmasti suloisen näköinen pipopää! :heart: Voin kuvitella silmissäni miltä hän näyttää. =)

Mun rinsessani tuli jo alle puolentoista vuoden iässä tuomaan pampuloita ja pinnejä äidille, ja halusi että laitetaan kampauksia. Tein työtä käskettyä :xmas: ja tytöllä oli jos jonkinmoista väkerrystä päässä.
Nyt 4½-vuotiaana haluaa kyllä pinnit ja pampulat, hiuspannat yms, kunhan niissä on Hello Kitty tai prinsessa :)

Yhteistyössä