Tykkäätkö kertoa asioistasi? Entä tykkäätkö, että tuntemattomatkin ottavat sinuun yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nekkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nekkis

Aktiivinen jäsen
08.10.2007
1 712
1
36
Eli oletko avoin luonne? Onko sinulla kuitenkin asioita, joista et kerro ihan kelle tahansa, oikeastaan et kenellekään hyvällekään ystävälle?
Ja tykkäätkö, jos tuntemattomatkin tai ei niin tutut ihmiset heittävät sulle kommenttia vaikkapa irc-galleriaan tai pistävät tekstaria? Tai tulevat baarissa juttelemaan?

Ite oon niin sosiaalinen, että tykkään siitä paljon, mutta en mä nyt elämästäni kaikille KAIKKEA kerro. :whistle: Varsinkaan netissä. Enkä muutenkaan. Pari läheisintä ihmistä tietää kaiken meikästä. :D

Periaatteessa olen aika avoin, siis perusjutuista kerron kyllä avoimesti eikä minua haittaa esim. että joku tunnistaa nettimaailmassa, päinvastoin. Ei ole salattavaa enkä ole neuroottinen "omasta reviiristäni". Mutta ihan syvimmillään minua ei tunne kukaan, mies pääsee lähimmäksi.

Tykkään että tuntemattomat ottaa yhteyttä...muutama tosi hyvä ystävyys lähtenyt niin käyntiin.Aika paljo kerron asioistani,mutta en tietenkään kaikkea..paljo riippuu ihmisestä kelle kerron ja mitä.

Kerron joskus enemmän, joskus vähemmän. Paljon on asioita jotka kerron vain lähimmille ystäville jos heillekään.

Tykkään höpistä kaikkien kanssa, niin irl kuin netissäkin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Kerron joskus enemmän, joskus vähemmän. Paljon on asioita jotka kerron vain lähimmille ystäville jos heillekään.

Tykkään höpistä kaikkien kanssa, niin irl kuin netissäkin. =)

Samoin!
Mä olen ollu aika yllättyny sosiaalisuudestani, kun teinivuodet meni aikamoisessa ihmisvihassa ja angstissa... Vaan kiva, etten oikeasti olekaan niin negatiivinen kuin silloin luulin :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Samoin!
Mä olen ollu aika yllättyny sosiaalisuudestani, kun teinivuodet meni aikamoisessa ihmisvihassa ja angstissa... Vaan kiva, etten oikeasti olekaan niin negatiivinen kuin silloin luulin :D

Sama mulla. Jostain kumman syystä kotiäitiysaika on tehnyt musta ylisosiaalisen höpöttäjän. :D Kai sitä on ollut "pakko" opetella jutustelua leikkipuistoissa ja muuten kun lasten kanssa liikkuu.

Nyt mä olen jo ärsyttävä höpisijä. Joku päivä juttelin kaupassa täysin tuntemattoman äidin kanssa vartin verran, hetkeä aikaisemmin vaivasin kahvia tarjoillutta henkilöä höpinälläni kymmenisen minuuttia. :ashamed:

Mä oon semmonenkin hölöpöttäjä että kaverit ja vähemmän kaveritkin tietää musta varmasti enemmän kuin haluaisivatkaan :D
Ja aihe on vapaa, kerron sujuvasti pissa-, kakka- ja seksijuttuja omasta elämästäni siinä missä päivän ruokalistankin. Joskus huomaakin että on puhunut vaan itsestään eikä välttis oo hokannu tiedustella kaverin kuulumisia ollenkaan :ashamed:
Eikä luultavasti löydy yhtäkään arkaa tai minkään luontoista asiaa mitä joku ei tietäisi musta. Jotkut asiat uskon kavereille ja jotkut taas miehelle. Mies taitaa kyllä tietää 99% mun ajatuksista.