Tykkäättekö käydä kylässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "isla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"isla"

Vieras
Tunnen muutamia "kotihiiriä", jotka eivät koskaan mene kylään kenellekään, haluavat vain että heidän luonaan ollaan. Johtuukohan , että lapsien kanssa vaikea liikkua vai mistä?

Itse olen menevää tyyppiä, alkaa vain pikkuhiljaa ärsyttää sellaiset joiden luokse pitää aina mennä, eivätkä tule itse kylään meille koskaan..Kai kyläilyn pitäisi olla vastavuoroista...?

Tykkään! Mutta olen huono kutsumaan meille, kun olen laiska siivoamaan, eikä meillä (laihduttavilla paksukaisilla) ole koskaan mitään vierasvaraa kaapissa, niin yllätysvieraat on kerta kaikkiaan kamalinta mitä voi olla!

En tykkää, enkä tykkää, että meilläkään käydään. En tykkää myöskään matkustella.

Tykkään olla kotona itsekseni ja jos sosiaalista elämää joskus kaipaan niin menen ukon luo kylään. Se tykkää, että käyn siellä ja eilen pidettiin syyskauden avajaiset BBQ-meiningillä (20 vierasta) ja lisää tuli koko ajan naapureista, kuun kuulivat soiton ja laulun ynnä haistoivat grillilihan :D

Hauskaa oli!

Joskus jaksan lähteä vierailulle, joskus en. Mieluummin kyllä kyläilen muilla, sillä stressaan liikaa, jos joudun itse järkkäilemään jotain... Kaikessa on vaan vähemmän enemmän hommaa, kun meillä on useampi pieni lapsi. Muuten on kyllä ihan kiva vierailla.

[QUOTE="isla";24397264]Tunnen muutamia "kotihiiriä", jotka eivät koskaan mene kylään kenellekään, haluavat vain että heidän luonaan ollaan. Johtuukohan , että lapsien kanssa vaikea liikkua vai mistä?

Itse olen menevää tyyppiä, alkaa vain pikkuhiljaa ärsyttää sellaiset joiden luokse pitää aina mennä, eivätkä tule itse kylään meille koskaan..Kai kyläilyn pitäisi olla vastavuoroista...?[/QUOTE]

Menet kylään kutsuttuna? Vai kutsutko itse itsesi?

Riippuu siitä kelle pitäisi kylään mennä :rolleyes: Yleisesti ottaen tykkään kyläillä. Lapsen myötä oon tainnut tulla kyläilyn suhteen laiskemmaksi ja kun on toinenkin tulossa. Tulevaisuudessa sitten :)

Minua ahdistaa joidenkin ihmisten luona kaaos, pöly tai hajut. En mielestäni ole kovin pikkutarkka (ei meilläkään aina täydellinen järjestys ole), mutta selkeä siivoamattomuus ahdistaa.

Yksi kaveri pyyhki silmieni edessä lapsen pissat lattialta vaan lapsen päällä olleilla housuilla. Meillä lattia pestään moisen vahingon jälkeen puhtaalla rätillä ja pesuaineella eikä jätetä vahinkoja muhimaan lattialle...
Lapsen pissassakaan ei sinällään varmaan ole mitään pahaa, mutta tulee vaan mieleen mitä muuta siellä lattialla mahtaa olla?

Toinen ahdistus on se ettei toisen luota voi lähteä silloin kun siltä tuntuu "ei teillä nyt mikään kiire vielä ole".

Ja kolmanneksi, minä viihdyn kotona. Ehkäpä en välitä edes vieraista, mutta otan heidät ennemmin kotiini kun lähden jonnekkin kyläilemään.

[QUOTE="vieras";24397359]Menet kylään kutsuttuna? Vai kutsutko itse itsesi?[/QUOTE]

Kutsuttuna menen kotiin.. Olen kyllä monesti kutsunut noita "kotihiiriä" vierailulle meillekin, mutta he aina sanovat, että "tule mielummin meille". Nykyään tämä on alkanut jo ärsyttää minua, kai kyläilyn pitäisi olla vastavuoroista!

[QUOTE="isla";24397471]Kutsuttuna menen kotiin.. Olen kyllä monesti kutsunut noita "kotihiiriä" vierailulle meillekin, mutta he aina sanovat, että "tule mielummin meille". Nykyään tämä on alkanut jo ärsyttää minua, kai kyläilyn pitäisi olla vastavuoroista![/QUOTE]

Mulla ón samanlaisia kavereita. Yhden olen tuntenut nyt 3 vuotta. Se on ollu meillä sinä aikana 3 kertaa kylässä ja minä oon niiden luona 30 kertaa. Samoin yksi toinen kaveri, jonka oon tuntenu jo kauemmin, käy meillä ehkä noin kerran vuodessa ja mä sen sijaan siellä lähes viikoittain. pakko myöntää että joskus ärsyttää.

[QUOTE="vieras";24397500]Mua niin vituttaa vieraat, jotka vaan tulee soittelemaan ovikelloa! :(
Pysyisivät vaan poissa tai odottaisivat kutsua (jota ei koskaan kuulu) prkl!:[/QUOTE]

Niin muakin. Katson ovisilmästä enkä välttämättä avaa ovea. En tykkää käydä kylässä enkä tykkää, että meillä käydään.

[QUOTE="eedla";24397524]Mulla ón samanlaisia kavereita. Yhden olen tuntenut nyt 3 vuotta. Se on ollu meillä sinä aikana 3 kertaa kylässä ja minä oon niiden luona 30 kertaa. Samoin yksi toinen kaveri, jonka oon tuntenu jo kauemmin, käy meillä ehkä noin kerran vuodessa ja mä sen sijaan siellä lähes viikoittain. pakko myöntää että joskus ärsyttää.[/QUOTE]

Saanko kysyä, oletko koskaan huomauttanut kavereillesi asiasta? Ja mitä he ovat sanoneet, jos olet huomauttanut?

[QUOTE="isla";24397546]Saanko kysyä, oletko koskaan huomauttanut kavereillesi asiasta? Ja mitä he ovat sanoneet, jos olet huomauttanut?[/QUOTE]

No en mä nyt silleen oo vinkunu että tuu nyt kun mä käyn teillä enemmän kuin mä, mutta oon mä kutsunut kylään sanoen samalla että kun siitä on niin pitkä aika kun viimeksi olit kylässä. Nää kaverit on sellaisia kotikissoja ja toinen on aika ujo, mä luulen että tuon toisen kohdalla on kyse enempi siitä ujoudesta, se on jotenkin ihan paineissa vieraassa paikassa, kotonaan se taas on oma itsensä eikä jännitä. Silti ärsyttää. TOisaalta, mun ei tarvii kestitä niin paljon jos aina itse menee kylään ja saa sielä syömistä :D heh.

Yhteistyössä