Tykkäisikö teidän 6-vuptiaat tälläisestä lahjasta? (kaverisynttärit)

riiviöiden äiti

Aktiivinen jäsen
21.10.2006
5 172
15
38
Redirect Notice

Tuommoinen Cars 2 mini speerders, pienikokoinen kauko-ohjattava, se sininen auto.
Kuopus väittää, ettei itse haluaisi tuollaista lahjaksi, mutten saa siitä ulos että MIKSi ei tykkäisi :confused:
Onko liian lapsellinen vai mistä mättää?
Lahjan saajaa en tunne ollenkaan, ovaty samassa päiväkodissa, mutta haetaan eri aikoina, niin ei oikein tavata vanhempiakaan...

Muoks. sorry, väärä kuva. sama lelu, mutta sininen auto

Viimeksi muokattu:
Lego olisi juu...
Mutta kun minä pönttö ostin jo tuollaisen. Ja tykkäsin itse niin paljon että ostin omalle pojallekin kalenteriyllätykseksi saman mutta punaisen (salama?), mutta en siis hänelle laitakaan, annan jollekin nuoremmalle vaikka...

Riippuu lapsesta, mutta ainakin meidän pohjan eskarissa pidetään Autoja lapsellisina. Siis lapsi itse saattaa niistä tykätä, muttei voi sitä ääneen sanoa ainakaan eskarissa.

Toinen juttu on se, että oma lapsesi on kateellinen uudesta lelusta, eikä siksi halua, että sitä annettaisiin synttärilahjaksi. Syitä on monia.

• Tykkää
Reactions: riiviöiden äiti
Kiitos vastauksista :)
On onneksi vielä aikaa harkita, hankinko jotain muuta, kyllähän me nuorempienkin synttäreillä vielä käydään,voin sitten säästää nuo autot sinne.
Tai miksei 3v tytöllekin?
14- ja 17-v isoveljet oli sitä mieltä että olisi kiva, mutta ehkä he eivät enää tiedä eskari-ikäisten mieliteoista ;)

Mun omat 6v ja kohta 8v pojat eivät ainakaan osaa tällä tavalla "kieroilla". Kyllä he sanovat ihan suoraan, jos lelu on heidän mielestä kiva. Ja jos haluavat itsekin sellaisen, niin osaavat myös sanoa sen.

No minä epäilin vähän samaa kuin Peyote, mutta kun olin aikani tentannut ja sanoin että tykkäsin tuosta niin että ajattelin hänellekin ostaa, niin vastaus oli ettei hän halua sellaista. Liian pieni, kuulemma? Mutta oli niin oudon oloinen, että vaikea sanoa. Ei myöskään osaa vastata että mitä sille kaverille sitten pitäisi ostaa...
Kateus saattaa kyllä viedä nyt kalatkin vedestä,,,

Joo, ota se sun poika mukaan kauppaan ja anna hänen valita lahja :) Riippuu varmaan lapsesta, mutta uskoisin, että tuo Cars-villitys alkaa vedellä viimeisiään tuossa koulun kynnyksellä.

Meidän pojilla ja heidät tarharyhmän pojilla Cars oli suosittu lähinnä 3-4 vuotiaiden keskuudessa. Viskareilla ja eskareilla cars oli auttamatta lapsellinen, silloin oli "in" legot esim. hero factoryt ja vastaavat ja gormityt.

Yhteistyössä