Tykkäsittekö tästä talosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Musta ulkoa päin ihan siisti,mutta sisältä ei mun makuun eli en ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.Hinta on ainakin kohdillaan??

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/5648717

Eihän noista kuvista saa minkäänlaista käsitystä rakennuksen sisätiloista. Tai ehkä ei ole tarkoitustakaan saada. Tosiostajat varaavat esittelyajan, ja muiden ei tarvitsekaan tietää enempää.

Varsin erikoinen kohde..en tosin osaa kuvitella tonne mun perhettä asumaan. Tuolla varmaan kummittelis..eli en varmaan minäkään tuota ostais vaikka olisin miljonääri :)

Alkuperäinen kirjoittaja tjaa:
EN...liian pelottava :) JOs sais sisustettua jotenkin lämpimämmän oloiseksi ni voisin jopa harkita.

mie tekisin siitä synkemmän :D
harmaata ja mustaa, kiveä seinään, miekkoja,kilpiä ja lohikäärmeitä :ashamed: :snotty: :laugh:

no ehkäpä jos mulla olis varaa sisustaa se uusiks. kaunis luonto ympärillä. muuten ehkä vähän liian kartanomainen mun makuun, tykkään kodikkaammista ja pienemmistä.

Jos ilmaseks saisin ja asumiskulut ei ois ihan järkyttävät nii sit voisin tuollasessa asuakkin, tosin vähä pelottais olla öisin yksin noin isossa linnassa :D
Ja sisustusta pitäis kyllä muuttaa kodikkaammaksi.

Kämppää ollaan katsomass ja tuo vain pisti silmään että hirveä hinta ja sitten ei olisi edes mun makuuni yhtään koko talo vaikka voisi luulla että olisi tuolla hinnalla.Ei pelkoa että meille tuollainen edes tulisi =)

Pelottavan näkönen paikka, kiva varmaan yöllä, jos on yksin kotona... Ja eikö noin järkyttävällä hinnalla luulisi saavan jo saunallisenkin talon. En voi tajuta miten suomalaisessa talossa ei ole saunaa, enkä ikinä muuttaisi paikkaan, jossa ei saa saunoa.

Voi jestas. Ainoat plussat talossa/ympäristössä oli rantamaisema, se sauna rannassa ja kotoisan olonen räsymatto jossain kaiteen vieressä lattialla... En kuuna päivänä suostuis muuttamaan moiseen linnaan.

Ai, olihan siinä rantasauna. Odottaisin kuitenkin tuolla hinnalla saavani sekä rantasaunan että sisällä olevan saunan ;)
Huomasitteko muuten pikku sähkölaskun. Mitä se oli, reilu tonni kuussa?

Yhteistyössä