Tyksissä 2008 synnyttäneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emiilia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emiilia

Aktiivinen jäsen
13.08.2005
2 687
0
36
Kuulin eräältä äiditä että Tyksissä on tiukka säästökuuri vaipoissa. Vaippoja saa vaihtaa vaan muutaman kerran vuorokaudessa ja hoitajat muka käyvät laskemassa vaippoja.

Pitääkö tämä paikkansa? Mietin vaan että pitääkö pakata omat vaipatkin vauvalle mukaan ?

Alkuperäinen kirjoittaja laura sinikka:
Luulis, että hoitajilla olisi parempaakin tekemistä kuin vaippojen laskeminen :whistle:

Niimpä... Mutta tuo äiti sanoi että aamulla sai vaihtaa vaipan, sitten joskus iltäpäivällä ja illalla. Yöllä ei saanut vaihtaa. Hänen huone kaverin vaavi oli kakkinut aamulla ja hoitajien mukaan olispitäny oottaa iltapäivään että saa vaihtaa....

Ihan kummalta kuulosti se höpötys ja siksi jäin miettii. Kahdesti ite oon tyksissä synnyttäny ja ei sillo ainakaan kukaan oo vaippoja vahtinu. :/

Mul kerran sanottiin et ei sais yöllä vaihtaa vaippaa jotta aamulla näkevät et vauva on pissannut. Samainen hoitaja halus opettaa vauvanhoitoa.
Poika kakkas yöllä ja kyllä mä vaan täysjärkisenä (ainaki omasta mielestä ;) ) vaihdoin vaipan.
Hoitsu melkein kimmastui et miks olin vaipan vaihtanu, helevetti sentään, pääsin pojan kanssa hänen oppiinsa vasta päivällä kahden maissa. Oisko pitäny antaa vauvan olla kakkavaipassa kellon ympäri. Se oli kyl yks elämäänsä kyllästyny hoitaja.

Noh, onneks tuon vatipään korvas pari muuta ihanaa hoitajaa.

On muuten jääny jo eläkkeelle huh.

Yhteistyössä