Tylsä päivä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soluttautuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Soluttautuja

Aktiivinen jäsen
19.01.2007
8 058
1
36
Minä: Heräsin aamulla klo 7 ja lähdin viemään kuopusta uimakouluun. Sillä välin kun poika oli uimassa kävin itse lenkillä. Vähän aikaa sitten kotiuduttiin ja nyt pitäs alkaa siivoamaan. Raahata kaikki matot ja petivaatteet ulos, kopistella ne, imuroida, pyyhkiä pölyt, luututa, pestä pyykkiä, viikata pestyt pyykit, laittaa ruokaa, kantaa puut sisään, lämmittää uuni ja ehkäpä vielä kuskata kuopusta kaverilleen. Illalla sitten vielä koirien lenkitys, ennen kuin pääsee saunaan ja rojahtamaan telkkarin ääreen.

Mies: Heräsi aamulla klo 7.30 ja lähti töihin. Tulee kotiin vähän vaille neljä, syö valmiin ruoan, käy suihkussa ja lähtee heti kattomaan lätkämatsia, jonka jälkeen baariin. Kotiutunee aamuyöstä 4-5 välillä ja nukkuu huomenna koko päivän.

Me herättiin koko perhe n.klo 8. Mies käytti koiran, mä tein aamupalan sillä aikaa.
Siivottiin olkkari ja keittiö, mies lähti raksalle, mä jäin tytön kans kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sun pakko tehdä noi kaikki siivoushommat yksin? tänään? Me siivotaan aina yhdessä jos matot pitää tampata ym ym...

No kyllä melkein pakko on. Viime viikkonloppuna en vaihtanut petivaatteita, joten tänään on vaihdettava. Viikot kun on töissä, niin siivoukset jää pakostakin viikonloppuun. Ja huomennahan miehestä ei kanssa ole mitään apua, joten ruoanlaitot yms. jää taas mulle, samoin koko ens viikon, kun mies on iltavuorossa |O

Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
Tuo on kyllä ihan itse aiheutettua eikä tarvis nurista. Petivaatteita ei tarvi vaihtaa viikonvälein. Relaa vähän :)

Samaa mieltä.Joo pakko ja pakko...! Petivaatteita ei tarvitse vaihtaaa joka viikko ja isommat siivoukset voisit ihan hyvin jättää ensi viikonloppuun jos mies on silloin kotona.Relaa hyvä ihminen....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aivan:
Tuo on kyllä ihan itse aiheutettua eikä tarvis nurista. Petivaatteita ei tarvi vaihtaa viikonvälein. Relaa vähän :)

Samaa mieltä.Joo pakko ja pakko...! Petivaatteita ei tarvitse vaihtaaa joka viikko ja isommat siivoukset voisit ihan hyvin jättää ensi viikonloppuun jos mies on silloin kotona.Relaa hyvä ihminen....

Ei joka viikonloppu, mutta joka 2. kyllä. Ja jos en siivoo nyt kunnolla, niin siitä on relaaminen kaukana, kun likasia lattioita joutus vielä viikon kattomaan |O

Yhteistyössä