tylsistynyt masun kasvattaja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jättiläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jättiläinen

Vieras
Hei!

Haluaisin vinkkejä teiltä kohtalosisarilta, jotka olette olleet vuoteen omia raskausaikana. Tässä on tullut köllöteltyä jo pari kuukautta kaksosia odotellessa. Liikkuminen supistuttaa.

Olen elokuva- ja kirja-ähkyssä. Myös netistä ei tunnu löytyvän mitään mielenkiintoista jos ei sanomalehtejä ja huuto.nettiä lasketa. Kannettava jalkojen päällä makoillessa aika kuluu huomaamatta ihan kohtalaisesti.

Sudokut on kokeiltu.

Olisiko teillä vinkkejä hyvistä aikaa vievistä nettisivuista tai yleensäkin mitä tässä sairaslomalla köllötessä kannattaisi tehdä? Hyviä kirjavinkkejä myös vastaanotetaan.

Lepäily ällöttää...

Vinkkejä vinkuu jättiläinen rv 20 + jotain

Hei!

Sain sellasen käsityksen että oot kotona? Jos, niin nauti siitä, koti on kuitenkin aina koti... Minä jouduin jäämään sairaalaan ihan yllättäin, kun olin normaali ultrassa käymässä... kk päivät niin joulun kuin uuden vuodenkin sitten olin sairaalassa täysin vuode levossa, wc:ssa sain käydä ja suihkussa joka toinen päivä. Ruoka kannettiin suoraan sänkyyn... Olin vielä yksin omassa huoneessa, joten tuntui välillä että oikeasti tulee hulluksi... Kuitenkin sitä jotenkin selvisi, kun ajatteli että pojilla on parempi olla mahassa vielä... Pojat sitten syntyivät rv. 31+5...

Mutta sitte niihin vinkkeihin :) Jos yhtään oot käsityö ihminen niin kaikenlaista pientä voi tehdä myös makuulla.. Itse oon hulluna ristipisto töihin ja niitä tulikin sitte muutama tehtyä :)
Ja täytyy vielä suositella sellaista kirja sarjaa kuin Jääkansan tarinat kirjoittaja oli muistaakseen Margit Sandemo tai jotain sinnepäin...

Jaksamista sinne, kyllä se makaaminen palkitaan vielä :)

Yhteistyössä