Tylsyys...Keksikää mulle tekemistä tänne töihin

Snapsikäsi Edward

Aktiivinen jäsen
07.06.2005
2 101
0
36
töissä olen, ja pitäis vielä kuudeksi tunniksi keksiä viihdykettä, mutta mitä?
Olen jo lukenu kirjaa, pelannu pasianssia, tehny itelleni ruokaa, just keitin kahvia ja askarrellu hamahelmistä avaimenperiä.
Olis tuossa pari vanhaa vhs-kasettia, että leffaa vois kattoa, mutta taijan säästää sen illemmaksi.
Netissä surffaaminen on työpaikalla tylsää. Ja tää kone ei pyöritä mitään pelejä :/
Palkka juoksee, minä en.

Älkäätten käsittäkö väärin, ei ole tarkotus rutista, tykkään tästä työstä, minun vartalolle ei vain sovi tämmönen jouten olo, tarviin jotain äksöniä...

Koko viikko on ollu täällä tämmöstä lusmuamista, ei ole pitemmän päälle kivaa.
Eli siis niitä tekemis ideoita, kiitos =)
Pitäiskö leipoa jotain pientä?

Samaa ajattelin kysyä. Omassa työssä ei tuu todellakaan tollaisia ongelmia. Pikemminkin pitäis kysyä mistä sitä aikaa sais kun pomo kieltää ylityöt. Niitä saa vaan tehdä erityisluvalla...

Täälläkin töissä näin heinäkuussa aikaa liiankin kanssa. On ennättänyt käydä shoppailemassa, juoruta työkavereiden kanssa ja vaikka mitä. Vaan kohta kun lomakausi ohi, niin kiire alakaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:
Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
Jos tekisit välillä töitä!!

Nokun ei täällä ole töitä mitä tehä!
Paikka on kuiten pidettävä auki

Maksetaanko tuosta ihan palkkaakin??Ei varmaan iso ole palkka tyhjästä???

kyllä tästä ihan nokko maksetaan.

Ja oikaistakseni hieman, tämä kesäaika tekee tästä hommasta vähän ykstoikkosta, kun suurinosa porukasta on kesälomilla

Ei kannata kadehtia tuollaista työtä. Olin ite kerran töissä yhessä pikku puodissa ja saatto olla päiviä, että kävi tasan yks asiakas. Oli kyllä niiiiiiin ärsyttävää istua tyhjän panttina ja koittaa keksiä tekemistä. Paljon mukavemmin meni päivä, kun oli vilkkaampaa. Sitä vaan vahtas kelloa, ja tuntu että se on pysähtyy. Ei kulunu aika millään.

Yhteistyössä