onko muita joita ottaa päähän oma isosisko?mua nii v.i.t.u.t.t.a.a ku monesti ku ollaa porukoiden luona samaa aikaan ni AINA melkein puuttuu lapseni hoitoon/turvallisuus asiaan!!nytki ku itsenäisyyspäivänä oltiin siel ni alko yhtäkkii mutisee et millo tuo keppiki joutaa tos laatikoiden eest pois?!!!... :headwall: (lusikkalaatikon) siel on niinku kaikki haarukat veitset pari terävääki ja poika on 1v10kk ei se sen ikäinen viel usko vaik mite kieltäs aina sen ikänen menee takas,ainaki sillo jos ei vanhempi huomaa.ootteko samaa mieltä?mua nii alko ottaa päähän se ja ei oo eka kerta,oon sanonuki sillo ja suuttunu ku aina puuttuu tollasii asioihin mitkä toisaalta on iha turhia(joku vit.. lusikkalaatikonkeppi!)ja toiseks ku mun pikkuveli huuti iha sairaa isosti pojalle ku teki ilkeyttä ni sanoin et sille ei muiden tarvi huutaa/kieltää nii isosti ku me joskus,ni eiköhän isosysteri alkanu taas mutisee et on se kumma ku ei saa kieltää!! :headwall: :headwall: voi v.i.t.t.u mikä ääliö välillä!!odotan kaikenlisäks toista lasta ni muutenki hermo kireelläkertokaa pliis mielipiteitänne
mitä mun pitäs tehä et se tajuaa etten tarvi sen apua?