A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tapiola ja Espoon keskusta kaksi eri asiaa! Mutta Tapiolasta löytyy Stocka, Sokos yms. eli ihan hyvä keskusta!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aijaa... sit oon ymmärtänyt väärin! Mitä sit Espoon keskuksesta löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:Espoon keskus on vähän kauempana Helsingistä siellä maalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aijaa... sit oon ymmärtänyt väärin! Mitä sit Espoon keskuksesta löytyy?
Alkuperäinen kirjoittaja no:Ei varsinaisesti ole. Espoolla ei ole varsinaista keskustaa, vaikkakin kaupunginosa nimeltä Espoon Keskus. Ns. keskustoja löytyy Espoosta Tapiolasta, Leppävaarasta, Matinkylä/Olari-alueelta ja Espoon Keskuksesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Toi entresse on surkee. Siellä on tyyliin lindex, jesperjunior ja kotipizza. Ja Espoon Keskus on niin järkky paikka, ettei sinne kai kukaan vapaaehtosesti haluu mennä.
Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Toi entresse on surkee. Siellä on tyyliin lindex, jesperjunior ja kotipizza. Ja Espoon Keskus on niin järkky paikka, ettei sinne kai kukaan vapaaehtosesti haluu mennä.
No jaa, minäkin olen aivan vapaaehtoisesti täällä asunut vajaa kolmekymmentä vuotta...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja Profiler:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Toi entresse on surkee. Siellä on tyyliin lindex, jesperjunior ja kotipizza. Ja Espoon Keskus on niin järkky paikka, ettei sinne kai kukaan vapaaehtosesti haluu mennä.
No jaa, minäkin olen aivan vapaaehtoisesti täällä asunut vajaa kolmekymmentä vuotta...
No on se juna-aseman seutu aika kaamea. En oo koskaan eläessäni käynyt missään niin paskasissa hisseissä kun sen aseman hissit näin esimerkiks. Hyi meinaa lentää laatta kun ajattelenkin, ne oli yltä päältä paskassa ja kusessa. Niinkun niitä ei koskaan kukaan siivois edes.
Alkuperäinen kirjoittaja tiutui:Jos espoossa menisin ostoksille, niin menisin selloon tai iso omenaan. Tapiolassa on tosiaan sokos, stockman, seppälä, only, kappahal, h&m, aleksi13 jne.... Tapiola on kiva ja "siisti" paikka. Espoon keskus on ihan... :x ..
Alkuperäinen kirjoittaja kysyjä:pääseekö tapiolaan junalla? mitä lähialueita siinä on?
Alkuperäinen kirjoittaja ex-suurtapiolalainen:Espoon keskuksen rautatieasema! :/
http://static.iltalehti.fi/espoo/espoonkeskus6_eo.jpg