Hae Anna.fi-sivustolta

[...] työntekijä kuntosali Fortiuksella Järvenpäässä

Viestiketju osiossa 'Harrastukset' , käynnistäjänä Jona, 08.02.2011.

1. Jona Vierailija

Hups, tännehän mun piti kirjoittaa...

Mihin minun piäisi laittaa palautetta tai kuuluttaa asia, sillä niin ottaa päähän?

Hain vanhimman lapseni toimintaterapista ja parkkipaikat olivat aivan täysi. Jouduin jättämään autoni kuntokeskus Fortiuksen paikalle (minulla meni sisällä noin 5min) ja katsoin, että kuntokeskuksella oli vielä useita vapaita paikkoja jäljellä.

Tulin kolmen pienen lapseni kanssa takaisin (lapset 5v, 3v ja 1v) ja ennen kun ehdin kissaa sanomaan, niin Fortiuksen työntekijä (tai luultavammin omistaja) ISO [...] alkoi huutamaan minulle (50 kiloiselle naiselle) että "mitä v****a sun auto tekee tässä". Mies heilutti lapiota uhkaavasti ja tuli aivan naamani lähelle riehumaan.

Lapseni säikähtivät tapausta ja vielä kotonakin itkua vääntäen puhuivat tuosta pelottavasta miehestä. Minä sanoin tuolle miehelle, että eihän hän voi huutaa lasteni aikana minulle niin. Ja muutenkin aikuinen mies voisi puhua asiallisemmin. Olisin toki selittänyt ja pyytänyt varmasti anteeksikin, mikäli mies olisi lähestynyt minua niin kuin normaalit ihmiset sivistyneessä yhteiskunnassa tekisivät.

Olen vieläkin aivan hämiläni tuosta miehen käytöksestä. Kuvitelkaa, että hän edusti firman takki päällä tuollatavoin firmaansa. Nyt haluakin, että tää asia ei jää tähän, vaan hän myös ymmärtää, että noin ei voi käyttäytyä.

[viestiä moderoitu]

Lasted edited by : 17.02.2011
  2. epätietoinen Vierailija

Eiks ne kuntosalilla työskentelevät ole kaikki vähän hulluja?

3. Turbo-Kike Vierailija

Eli taasko yksi kuntosalibisneksessä liikaa steroideja vetänyt...?
    Kannattaa ottaa ensin selvää onko kyseisen kuntosalin muut työntekijät samaa maata, jos näin on, eikä ylempiä toimihenkilöitä ole olemassa, ei ehkä maksa vaivaa valittaa itse salille. Sen sijaan pieni mielipidekirjoitus vaikka paikallislehdessä voisi pistää lapionheiluttajan miettimään.

4. Forkku222 Vierailija

No eipä ole Fortius mikään steroidisali. Tavallisia treenaajia kaikki henkilökuntaa myöden. Taitaa ne sellaiset salit olla ihan mualla. Kirjoittaja on kyllä aika pihalla. Hyvä ja hieno sali, mukava henkilökunta. Ja mitä hittoa parkkeerasi toisten paikoille. Ihmeellistä valitusta.

5. kohteliaisuutta Vierailija

Forkku222 tuo esille fortiuksen asennetta, omista saavutetuista eduista =parkkipaikka vaikka tyhjänäkin, ei haluta joustaa. Olisi paljon paremmin mennyt, jos henkilökuntaan kuuluva olisi vaikka sanonut että " huomaisithan tämä on meidän paikka, ensi kerralla sitten parkkeeraat muualle".. Asutaan kaupungissa, ei maalla..

6. jäsen Vierailija

No. itse kyllä Fortiuksen maksavana jäsenenä haluaisin parkkeerata heidän paikalleen. Totuushan on että siinä koko parkkipaikkakompleksissa, zapata, lääkärikeskus kirjanpitotoimisto, ym. on kyllä aina sellainen härdelli että niitä muiden paikoille parkkeeraajia on kyllä varmaan todella paljon. Ottaisivat siihen yksityisen parkkivalvonnan niin alkaisi varmaan toimia. Siis ne paikathan ei oo kaupungin vaan ne on Fortiuksen omassa omistuksessa. Varmaan harmittaa maksaa maltaita parista parkkipaikasta jos niihin sitten parkkeeraa kaikkien muiden firmojen asiakkaita.

7. plääh Vierailija

Joopa joo. Minulle kävi näin. Kävin eräässä liikkeessä ja mulla oli oikeasti ihan sika kiire. Kun tulin juoksujalkaa takaisin, niin joku äypää oli parkkeerannut autonsa peräkärryineen niin, etten päässyt poistumaan. Kyllä V****tti. Tööttäilin siinä sitten ja kauempana seissyt äijä viittilöi tyyliin, joo joo, tulen kohta. Pinna kun oli jo palanut, niin huusin miehelle, etä jos kärry ei häviä ihan just nyt edestäni, niin tyhjennän siitä renkaat ja lähden taksilla -lasku hänelle perässä. Kyllä tuli äijälle kiire.

Oikeasti. Parkkipaikat, liikennesännöt, ym. ovat sitä varten, että niitä noudatetaan. Jos sinun asioimassasi liikkeellä ei ollut vapaata parkkipaikkaa, niin et tietystikään voi ottaa muiden paikkaa! Et millään tekosyyllä.

Hyvä, että asia meni perille, vaikkakin huudon kera. Opettele toimimaan niin, ettet tahallasi riko sääntöjä ja aiheuta muille mielipahaa. Monet ihmiset, incl you, luulevat voivansa tehdä mitä vaan, mutta sitä saat, mitä tilaat.

8. plääh Vierailija

Vielä lisään. Opetat teoillasi myös lapsesi piittaamattomiksi muista ihmisistä. Ne on just niitä jotka tulevaisuudessa vievät inva-paikat eivätkä osaa muutenkaan noudattaa sääntöjä. Nyt onneksi oppivat, että kun tehdään väärin, tulee siitä rangaistus. Nyt rangaistus oli huuto, joku toinen kerta sakkolappu.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri