Hae Anna.fi-sivustolta

Työt, joita voi tehdä kotona??

Viestiketju osiossa 'Kahvitunnilla' , käynnistäjänä Koti-hiiri, 31.07.2007.

1. Ansku-Maija Vierailija

2. Yksi mahdollisuus tienata on sosiaalinen kaupankäynti valuutoilla, osakkeilla ja hyödykkeillä. Seuraa menestyviä treidaajia ja kopioi heidän kauppojaan automaattisesti pientä palkkiota vastaan. Sosiaalinen kaupankäynti on helpoin tapa aloittaa treidaus ura koska ei tarvitse opiskella ja harjoitella monimutkaisia strategioita ja kaupankäynnin voi aloittaa pienelläkin pääomalla.

http://www.socialforextrading.net/

3. Justiinajoo Vierailija

:D :D

4. kyselyitäkint Vierailija

Kyselyitä täyttelemällä voi saada pientä lisätienestiä.

esim www.m3panel.fi

5. -K- Vierailija

Asiantuntija- ja yrittäjätöissä voi monesti ainakin suurimman osan tehdä etänä. Joskus toki osallistuttava kokouksiin yms. Itse olen hankinta-asiantuntija, koulutukseltani kauppatieteiden maisteri. Palkka 3800 €/kk.

6. vierailija Vierailija

voi voi, ainakin nolla perään, niin sitten aletaan vasta keskustelemaan.

7. vierailija Vierailija

Itse saan pientä lisätuloa täyttämällä kyselyitä ajankohtaisista aiheista. Kuukaudessa tienaan näistä noin 100e ja kovin isoa vaivaa ei tartte nähdä sen eteen. Vaikka kyseessä englanninkielinen sivusto, kyselyt on suomeksi! Muitakin tienaus mahdollisuuksia sivustolla on.

https://www.clixsense.com/?4138951

8. vierailija Vierailija

9. vierailija Vierailija

10. Jomppe57 Vierailija

Olen kuuskymppinen,lomautettuna oleva,vuosia puurakennusalalla oleva mies. Kiinnostaisi alkaa väsätä kotioloissa puusta jotain myyntiin sopivaa. Työkaluvarasto on suppea eikä oikein löydy ideoita,mitä tehdä.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri