Työhalut kateissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Oisko jollain lainata?
Tai no, vakavasti ottaen, oisko jollain oikeasti hyviä vinkkejä motivaatio-ongelmaan?
Mä en ole koskaan ollu mitkään käytännön ihminen vaan semmoinen taivaanrannan maalari enemmänkin ja toikaikki työ tuntuu pahasti häiritsevän elämää ja itsensä toteuttamista.
Nyt pitäis siivota pöytää ja kirjottaa laskuja ja sen semmoista ja oon päätyny roikkumaan TÄNNE missä en enää edes kovin paljon käy, mutta kun jotain muuta pitää keksiä kun se työ :(

Mä voin tulla sun tilalle, tule sä työttömäksi. Olen ollut puoli vuotta vastoin omaa tahtoani, alkaa riittää. Joskus tuntuu, että kohta tulee makuuhaava istumisesta tai makaamisesta tai pää hajoaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näkymätön;26808787:
Mä voin tulla sun tilalle, tule sä työttömäksi. Olen ollut puoli vuotta vastoin omaa tahtoani, alkaa riittää. Joskus tuntuu, että kohta tulee makuuhaava istumisesta tai makaamisesta tai pää hajoaa.
Joskus tuntuu oikeasti niin epäreilulta, että ne joutuu olemaan työttömänä, jotka siitä kärsii ja ne, jotka kärsii töistä, joutuu töihin. Miksi asioita ei saa tasattua niin, että joklainen saisi toteuttaa itseään itselleen parhaiten sopivalla tavalla?
Ei mee tasan nallekarkit!

Tässäpä se ongelman ydin varmaan onkin.... Mäkin olen ollut koko kesän töissä ja täytyy myöntää, että vaikka työ onkin kiva niin koti kutsuu paljon enemmän...
Tänään istuin sohvalla aamulla ja mietin, että onko pakko jos ei haluu..?!!
Ja mun pitäs tehdä töitä KOTONA! Se tässä pahinta on, kun pitäs täällä motivoitua edes JOHONKIN! Oikeesti tänään on pakko tyehdä noita paperitöiyä, mut just tajusin, että lattiat on viimeksi pesty toukokuussa...Että töitä on ollu...ja töiden jälkeen suoraan saunaan ja uimaan, että saa edes vähän nauttia kesästä ja sitten onkin nukkumaanmenoaika. Kohta tää muuttuu itsesääliksi! Määraukka täällä joudun raatamaan (tai lusmuamaan 2plussalla...)

Ja mun pitäs tehdä töitä KOTONA! Se tässä pahinta on, kun pitäs täällä motivoitua edes JOHONKIN! Oikeesti tänään on pakko tyehdä noita paperitöiyä, mut just tajusin, että lattiat on viimeksi pesty toukokuussa...Että töitä on ollu...ja töiden jälkeen suoraan saunaan ja uimaan, että saa edes vähän nauttia kesästä ja sitten onkin nukkumaanmenoaika. Kohta tää muuttuu itsesääliksi! Määraukka täällä joudun raatamaan (tai lusmuamaan 2plussalla...)

Ou nou. Töitä kotona... joo, siinä alkaa nopeasti lattian pesut kiinnostumaan... ;)

Yhteistyössä