Työharjoittelu ahdistaa!! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja totoot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

totoot

Vieras
Mulla on nyt pari viikkoa harjoittelua takana. Tällä viikolla aloitin näytön, joista yhden päivän olen ollut ohjaajani kanssa. Nyt hän jäi vapaille ja itse tietty olen töissä että saan tunteja ja näyttöä suoritettua.. Nooh, oikein on ollut mukavaakin ja hyvä olla paikassa.
Mutta tänään oli ihan tuskallista. Jäin niin yksin koko paikassa. Työkaverit vaihtu ja kukaan ei ottanut minua matkaan hommiin, että oisin voinut jotain tehdä, PERSE!!! Olipa ihan mahtava hoopoilla siellä ja keksiä tekemistä, ja ihan perseestähän se on kokoajan olla vinkumassa et mitä tekisin sitte.... :/ Kun ei mitään säveltä koko päivässä, niin urpoja ne työntekijät. Oottaako ne että oon nyt ku ammattilainen ja osaan kaiken????!!!! Se on semmonen mielnterveyskeskus, jossa ei siis mitään päivärytmejä ole, noh ruokailut on säännölliset mutta muuten tehdään muuta. Mitä he***ttiä teen tuon homman kans ku ahdistaa ihan mennä ku tuntuu että vien toisten työt kun jotain teen ??? :(

Voisitko olla työharjoitteluasi ohjaavaan opettajaan yhteydessä. Mulla vaihdettiin kerran kesken harjoittelua paikka,kun ei ekassa paikassa homma toiminut niin,että olisin siellä voinut jotain oppia.

Pidetäänkö mua ihan urpona jos otan opettajaan yhteyttä??? Jotenki tuntuu et siellä pidetään mua muutenki jo ihan tyhmänä.. AAARGGHH!! Että mikä tuuri mulla. Ois vaan pitäny mennä tuttuun ja turvalliseen työpaikkaan, semmoiseen jossa osaa jotai tehdäkin ilman et tarvii kysellä et saanko tehdä.

Kysy heti vuoron alussa mitä voisit päivän aikana tehdä ja mihin voisi tulla mukaan. Itse en aina muista opiskelijaa pyytää töissä mukaan kun pää on ihan täynnä muuta asiaa. Aloitteellisuutta meillä ainakin pidetään hyvänä asiana!! Ja mielenterveystyössä on tosi tärkeää myös vaan olla käytettävissä ja jutella asiakkaiden kanssa...

Yhteistyössä