Työkaveri hakee työstäni virheitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaudun vain..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaudun vain..

Vieras
Olen lähihoitaja ammatiltani ja työskentelen sairasosastolla sairaanhoitajien sekä muiden lähi- ja perushoitajien kanssa.
Osastollamme on yksi sairaanhoitaja joka on ottanut minut nyt ns. silmätikukseen ja oikein hakemalla hakee virheitä mitä teen ja muistaa kyllä mainita niistä sitten aina sopivan paikan tullen.
En ymmärrä miksi hän tekee sitä, tuntuu että tästä syystä teen hänen parina enemmän virheitä työssäni kun kenenkään muun kanssa.
Virheet on siis unohtamisia, ei sen vakavampaa.
Unohdan esim. silmätipat ja palaan laittamaan ne kun muistan ne seuraavan asiakkaan luona jolle olen laittamassa tippoja.
Unohdan ottaa painon asiakkaalta josta aamun raportilla pyydettiin ottamaan paino, en muista kuulleeni asiasta mutta huomaan sen kalenterista ja käyn ottamassa painon vaikka kahvitauollani.
Annan valmiiksi jaetut lääkkeet ja unohdan että kanslian pöydällä on vielä erikseen jaettava voimakas kipulääke enkä muista hakea sitä samaan aikaan kun annan muut lääkkeet vaan haen sen kipulääkkeen kansliasta ja annan erikseen heti parin minuutin päästä siitä kun sai ne muut lääkkeet.
Unohdan että joku asias piti viedä taksille mutta muistan senkin kun näen lapun ilmoitustaululla ja asiakas ehtii normaalisti taksiinsa.

Mitään siis ei ole päässyt tapahtumaan unohtamisien takia vaan kaikki asiat on tullut hoidettua, osastolla vain on niin kiire ja paljon muistettavaa että multa unohtuu noita "pikkuasioita" .. ja tää yks tekee niistä niin ison numeron ilmeillään, eleillään, muistutteluillaan että tulee itselle tunne etten osaa työtäni hoitaa... =(

sitä selkeesti vituttaa kun sä et ota varmaan sen mielestä riittävän "vakavasti" sun työtäsi.. |O
ja ihan "SELKEESTI" hään mielestä tahallasi unohtelet asioita.. nou stress :hug: