Työkaveri hakee työstäni virheitä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaudun vain..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaudun vain..

Vieras
Olen lähihoitaja ammatiltani ja työskentelen sairasosastolla sairaanhoitajien sekä muiden lähi- ja perushoitajien kanssa.
Osastollamme on yksi sairaanhoitaja joka on ottanut minut nyt ns. silmätikukseen ja oikein hakemalla hakee virheitä mitä teen ja muistaa kyllä mainita niistä sitten aina sopivan paikan tullen.
En ymmärrä miksi hän tekee sitä, tuntuu että tästä syystä teen hänen parina enemmän virheitä työssäni kun kenenkään muun kanssa.
Virheet on siis unohtamisia, ei sen vakavampaa.
Unohdan esim. silmätipat ja palaan laittamaan ne kun muistan ne seuraavan asiakkaan luona jolle olen laittamassa tippoja.
Unohdan ottaa painon asiakkaalta josta aamun raportilla pyydettiin ottamaan paino, en muista kuulleeni asiasta mutta huomaan sen kalenterista ja käyn ottamassa painon vaikka kahvitauollani.
Annan valmiiksi jaetut lääkkeet ja unohdan että kanslian pöydällä on vielä erikseen jaettava voimakas kipulääke enkä muista hakea sitä samaan aikaan kun annan muut lääkkeet vaan haen sen kipulääkkeen kansliasta ja annan erikseen heti parin minuutin päästä siitä kun sai ne muut lääkkeet.
Unohdan että joku asias piti viedä taksille mutta muistan senkin kun näen lapun ilmoitustaululla ja asiakas ehtii normaalisti taksiinsa.

Mitään siis ei ole päässyt tapahtumaan unohtamisien takia vaan kaikki asiat on tullut hoidettua, osastolla vain on niin kiire ja paljon muistettavaa että multa unohtuu noita "pikkuasioita" .. ja tää yks tekee niistä niin ison numeron ilmeillään, eleillään, muistutteluillaan että tulee itselle tunne etten osaa työtäni hoitaa... =(

sitä selkeesti vituttaa kun sä et ota varmaan sen mielestä riittävän "vakavasti" sun työtäsi.. |O
ja ihan "SELKEESTI" hään mielestä tahallasi unohtelet asioita.. nou stress :hug:

Mä olen pitkään yrittänytkin ohittaa asian ja olla stressaamatta mutta mua alkaa oikeesti ahdistaa kun huomaan että se ei tee niistä numeroa vain minun seurassani kasvotusten vaan esim. eilen raportilla hän erikseen mainitsi (kun pitäisi kertoa potilaiden voinnista hoitajille) että "tämä yksikin asiakas on kipulääkkeensä saanut vaikka oli meinannut unohtua ja muistutuksena nyt sitten kaikille jotka eivät tätä muista: kipulääkkeitä ei jaeta valmiiksi pöydille vaan ne haetaan erikseen kansliasta kuten on jo vuosia tehty."
Olen ollut vuosia töissä siellä ja vuosia muistanut tämän mutta pitipäs sitten eilen unohtua ja hain sen 2min sen jälkeen kun olin muut lääkkeet antanut...

Meillä on töissä kaltaisesi unohtelija ja ikävä kyllä muut ovat huolissaan jatkuvista unohteluista. Joskus se mitättömältä kuulostava unohdus voi olla kohtalokas ja ei tietenkään anna luotettavaa kuvaa, jos jatkuvasti unohtaa jotakin.

Mainitsit itsekin, että teillä on töissä kiire ja siksi unohdat, mitä sitten jos kaikki unohtaisivat koko ajan jotakin? Mitä siitä tulisi?

Ootko väsyksissä vai miksi unohtelet asioita? Kyl mie ymmärrän tavallaan sitä hoitajaakin jos unohtelusi on jatkuvaa niin hän ei luota sun muistiisi. Mut ei sitä tarvis raportilla kaikkien kuullen sanoa kyllä.

Kyllä munkin hermot kirrais jatkuvasta unohtelusta.Ihmetyttää toi jatkuva unohtelu jos oot vuosikausia samas paikas ollut jo töissä,luulis jo hommat hoituvan rutiinilla

Yhteistyössä