Työkaverit olleet koko syksyn vitutus-saikulla vuoronperään. Nyt on mun vuoro!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vitjat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vitjat

Vieras
Niska limassa saanu painaa, ku koko ajan jompikumpi pois ja sijaisista voi vain nähdä unia. Muuten ei kenenkäänsaikut kiinnosta, mutta se aina tuplaa muiden duunit ku joku saikuttaa.

Tällä viikolla eka kerran molemmat paikalla ja toisella heti alko kättä särkeä ja meinasi varailla lääkäriä. Toinen ollut rehellisesti saikulla ku uuvuttaa ja vituttaa (täsmentää kuitenkin, että EI ole masentunut, vaan VÄSYNYT) ja toinen sitten eka selkäsäryn takia, joka koki ihme parantumisen. Mitään syytä ei selkäsärkyyn löydetty vaikka tehtiin kaikki kokeet. No mut se parani. Mut käsi tuli kipeeksi. Voi sitä käyttää normaalisti, mut se on kipee. Eilen suunnitteli, että hän tänää soittaa lekuri ajan. Mä ilmoitin aamulla, että olen sairas ja loppuviikon pois. Sanotaanko, et tämäki on vitutus-saikku sitten. ;)

Ne kaksi ei voi sietää toisiaan. Valitavat pomolle toisistaan vuoronperään ja aiemmin myös mulle, kunnes sanoin, että en voi auttaa enkä halua kuulla! Mulla hommat sujuu molempien kanssa ja pidän kummastaki, mutta nyt niiden kissanhännänveto on myrkyttänyt minutki, enkä yhtään jaksa enää kuunnella niiden marinaa. Pomo ei tee asialle mitään. Just tätä kirjoittaessa päätin, et pakko hakee uutta duunia!

Varmaan kannattaa hakea uutta paikkaa jos itsekkin palaa loppuun ja kypsyy.
Pian huomaa olevansa niiden kahden kopio. Parempi katkaista juttu ennen kuin tosiaan huomaa että on itse pitkällä saikulla kun huonoilmapiiri syö itseltää kaiken positiivisuuden ja voiman.

Yhteistyössä