Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja roberta:Niin, onko joku ollut työllistämistuella jossain töissä? Mitähän semmosessa suurin piirtein on palkka?
Alkuperäinen kirjoittaja gjjklöö:En nyt varma mitä tarkoitat,
mutta joskus olen ollut kelan rahalla töissä niin että sain sen 7e lisäksi päivältä
Alkuperäinen kirjoittaja roberta:Alkuperäinen kirjoittaja gjjklöö:En nyt varma mitä tarkoitat,
mutta joskus olen ollut kelan rahalla töissä niin että sain sen 7e lisäksi päivältä
Se on sitte taas joku harjoittelu,mihin saa työkkärin lisäksi kulukorvauksen. Nykyään se on 9e päivältä. Mutta tää on joku tylllistämistuki..Ikinä en oo moisessa ollut ja ikiä ei oo tämmönen tilanne ees ollut työelämässä. Että kyllä menen jos vaan töitä jostain saan..mutta en kehtais heti palkkaa kysyä ko menen haastatteluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Palkkatukityössä olin päiväkodissa avustajana (vaikka olen koulutukseltani lähihoitaja). Työaika oli 85% normaalista työajasta, joten palkkakin oli 85% normaalista avustajan kuukausipalkasta.
Alkuperäinen kirjoittaja roberta:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Palkkatukityössä olin päiväkodissa avustajana (vaikka olen koulutukseltani lähihoitaja). Työaika oli 85% normaalista työajasta, joten palkkakin oli 85% normaalista avustajan kuukausipalkasta.
Saanko kysyä että paljonko se palkka sitten oli?